Dayak Yemeye Razı Yeşilimsi Kartal

350 67 0
                                    

"Küstah!"

Karşı tarafın prense akıl hastası diyerek hakaret ettiğini duyan Elçi Ran Mu'nun yüzü karardı, "Prensimiz son derece sağlıklıdır, ne saçmalıyorsun sen?"

"Sağlıklı mı?" Zhang Xuan şaşırmıştı. "O halde... hasta olan sen misin?"

Mo Tianxue onu buraya bir tedavi için çağırmıştı, doğal olarak buradaki biri hasta olmalıydı. İmparator ve Mo Yu ile daha dün görüşmüştü ve onlardan birinin hasta olması imkansızdı. Salonda geriye kalanlar yalnızca bu ikisiydi, onlardan başka kim olabilirdi ki?

"Sen..."

Öfkeyle köpüren Elçi Ran Mu neredeyse ağız dolusu kan tükürecekti. Kırmızı bir yüzle, yenlerini öfkeyle savurarak tahta döndü, "İmparator Tianxue, Tianwu Krallığınız konuklara böyle mi davranır? Prensimiz veliaht prens olmayabilir, ancak yine de ülkede saygı gören bir figür ve bizzat imparator tarafından yetkilendirilmiş bir kraldır. Birinin ona hakaret etmesine müsaade ettiğinize göre, bu Kunqian Krallığımıza karşı bir provakasyon mu?"

"Elçi Ran Mu, sakin olun..."

Muallim Liu'nun bu sözlerini beklemeyen Mo Tianxue garip bir durumda kalmıştı. Aceleyle açıkladı, "Muallim Liu tedavi için bizzat davet ettiğim bir doktordur. Sizi tanımadığı için istemeyerek gücendirdi. Umarım bu meseleyi hoş görürsünüz!"

Ardından, Zhang Xuan'e dönerek açıkladı, "Muallim Liu, bu ikisi krallığımızın konuklarıdır, hasta değiller..."

"Ya!"

Zhang Xuan şüpheyle Prens Fei Xuan'a dönmeden önce başıyla onayladı.

Hasta olan o değilse, neden öyle saçmalamıştı? Görünüşe göre Kunqian Krallığını abartmaya gerek yoktu. Bir akıl hastası bile yetkilendirilmiş bir kral olduğuna göre...

Karşı tarafın bakışlarındaki anlamı hisseden Prens Fei Xuan neredeyse kan kusarak bayılacaktı.

Ne demeye çalışıyorsun?

Gözlerinde neden acıyan bir bakış var?

Ben Kunqian Krallığının prensiyim, imparatordan sonraki en yetkili kişi, sayısız inanın hayranlık duyduğu bir figür! Senin acımana ihtiyacım yok!

Prens Fei Xuan'ın çıldırmış yüz ifadesini gören Mo Yu'nun gözleri kocaman açıldı ve neredeyse kahkahasını tutamayacaktı.

Muallim Liu'nun onu böyle kızdırabilmesine şaşmamalıydı. Başkalarının sinirlerine dokunabilme yeteneği gerçekten de rakipsizdi.

Yalnızca birkaç kelimeyle, sakin Prens Fei Xuan'ı o kadar sinirlendirmişti ki, her an birini öldürebilirdi. Bir bakıma, bu başlı başına bir mucizeydi.

Başlangıçta ondan rahatsız olmuştu, ancak Prens Fei Xuan'ı patlamanın eşiğine getirdiğini görünce, karşı tarafa olan öfkesi yok olmuştu ve kafasını memnun bir ifadeyle salladı.

Öfkesini zorla bastıran Prens Fei Xuan, Muallim Liu'ya soğuk bir bakış attı, "Eğer düello edecek cesaretin yoksa söylemen yeterliydi. Böylesi bahaneler uydurmana gerek yoktu!"

Daha az önce prenses karşısında itibar kaybetmişti ve şimdi, kim olduğu belli olmayan bu herif onunla dalga geçiyordu. Kunqian Krallığının gururlu prensi olarak, bunu kabul edemezdi!

"Düello mu? Ne konuda yarışmak istiyorsun?"

Karşı tarafın onunla yarışmakta kararlı olduğunu gören Zhang Xuan'in keyfi kaçmıştı.

Sen Mo Yu'ya evlilik teklif edeceksin ben ise tedavimi yapacağım, benimle dövüşmeye neden bu kadar isteklisin?

"Basit. Prenses Mo Yu kendi ağzıyla yalnızca evcil canavarını yenebilen biriyle evleneceğini söyledi. Eğer o evcil canavarı yenebilirsen, yenilgiyi kabul edeceğim! Ne dersin, bunu kabul edecek cesaretin var mı?"

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin