Eczacı Mu'nun rehberliğinde, bir odaya ulaşmaları uzun sürmedi.
"Lütfen Eczacı Mu Yang'ın görüşmek istediğini bildir!"
Eczacı Mu, kapıda bekleyen çırağa karşı yumruklarını kavuşturdu.
"Emredersiniz!"
Karşı tarafın kim olduğunu bilen çırak hemen gelişini haber vermeye koştu. Ancak bir an sonra, özür diler bir yüz ifadesiyle geri döndü. "Hocam saygıdeğer bir misafiriyle önemli konular konuşuyor ve şu an için müsait değil. Eczacı Mu, yarın tekrar gelebilirsiniz!"
"Bu mesele acil. Gerçekten de yarına kadar bekleyemem..."
Eczacı Mu kafasını salladı. "Umarım benim için bir başka mesaj iletebilirsin. Yalnızca Eczacı Hong'un yardımını gerektiren acil bir mesele olduğunu söyle!"
Muallim Liu bunu istediğine göre, o 4. seviye hap formülü onun için son derece mühim olmalıydı. Aksi halde yalnızca hapı satın almayı seçerdi. Bedeli ne olursa olsun, Eczacı Mu bu konuda Zhang Xuan'e yardım etmeye kararlıydı.
"Bu... Tekrar sormayı deneyeceğim!" Çırak başıyla onaylayarak içeri girdi.
"Hepiniz birer eczacı değil misiniz? Neden..."
Karşısındaki manzarayı gören Zhang Xuan'in kafası karışmıştı.
Hong Yun ve Mu Yangfeng iki eczacıydı. Biri 3 yıldızın temel kademesindeyken, diğeri 2 yıldızın zirvesindeydi. Aralarında muazzam bir fark yokken neden karşı tarafla görüşmesi bu kadar zor olmuştu?
"Lonca lideri çoktan yaşlandı ve bu nedenle lonca işlerine artık karışmıyor. Şu anda loncanın çoğu meselesiyle Eczacı Hong ilgileniyor ve tüm eczacılar ona hesap veriyor. Bu nedenle konumu benden çok daha üstün. Bu yüzden kütüphaneye girmenizi sağlamak için epey uğraşmam gerekti!" Eczacı Mu açıkladı.
Karşı tarafın açıklamasını duyan Zhang Xuan sonunda durumu kavramıştı.
Eczacı Hong Yun her zaman kibirli bir adam olmuştu. Aksi halde Tianxuan Krallığında daha Zhang Xuan'le görüşmeden ve test sonuçlarını incelemeden diğer eczacıları azarlamaya kalkışmazdı.
Pek çok eczacının takılıp kaldığı bir engeli aşmak egosunu daha da şişirmişti ve herhangi bir eczacının bırakın herhangi bir istekte bulunmayı, onunla görüşmesi bile zordu.
"Muallim Liu, birazdan odaya girdiğimizde, hiçbir şey söylememenizi rica ediyorum. Yabancıların hap formüllerine kolayca ulaşmasına izin verilmez ve korkarım ki isteyenin siz olduğunu söylersek, yalnızca reddedilmekle kalmaz, pek çok sorunla uğraşmak zorunda kalırız!"
Eczacı Mu konuştu.
"Hm!"
Zhang Xuan başıyla onayladı.
Hap formülleri eczacıların hazineleriydi ve yabancılara kolay kolay göstermezlerdi. Bir doktorun hap formülü istemesi gerçekten de biraz uygunsuz olmuştu.
İki tütsü süresi boyunca kapıda bekledikten sonra, tam sabırlarının sonuna ulaşmak üzereyken, çırak dışarı çıktı.
"Eczacı Mu, lütfen içeri girin! Ancak hocamın yalnızca bir çay saati süresi var. Ardından ilgilenmesi gerek konular var. Bu nedenle eğer konuşacağınız mesele önemliyse, lütfen hızlıca halledin..."
"Pekala!"
Eczacı Mu başıyla onayladı.
İkili odaya girdiler ve Eczacı Hong Yun'un merkez sandalyede oturduğunu gördüler. Yanında tembelce çay yudumlayan genç bir adam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...