Fazla Güç Uygulamak

402 75 0
                                    

Lu Xun'un yükselişinde rol oynayan tek şey yetenekleri değildi. Daha önemlisi gösterdiği tavırdı. Ne tür bir mücadeleye girişirse girişsin, meseleyi sakin bir tavırla ele alır, gururunun önüne çıkmasına izin vermezdi. Zhang Xuan'in itibarı berbat olsa da, Lu Xun onu hiç küçümsemeden gerekli tüm hazırlıkları yapmıştı.

Düelloya hangi öğrencileri göndereceğine karar vermeden önce, en iyi karşılık verecek kombinasyonu belirlemek için Zhang Xuan'in öğrencilerini araştırmıştı.

Araştırmasının sonucuna göre, Zheng Yang ve Mo Xiao birlikte büyümüş ve mızrak sanatını birlikte çalışmışlardı. Ancak Mo Xiao'nun Zheng Yang'e kıyasla çok daha üstün olduğu açıktı ve ikili arasındaki sayısız dövüşte kazanan daima Mo Xiao olmuştu.

Mo Xiao'yu en iyi dostundan istemesinin ve hatta ona Wang Klanının mızrak sanatını öğrettirmesinin sebebi tam olarak buydu.

Bu şekilde dövüşü kesinlikle alacağını düşünmüştü, ancak... daha dövüşmeye bile başlamadan, Mo Xiao çoktan mızrağını atıp, yenilgiyi kabul etmişti...

Lu Xun tüm vücudunun titrediğini ve çıldırmak üzere olduğunu hissetti.

Kong Jie rakibinin oyununa gelmiş ve tek bir yumrukla arenadan fırlamıştı. Pekala, buna tahammül edebilirim.

En fazla altı yüz bin altınım (üç milyonu beş öğrencisine böldüğünde) heba olmuş olur. Ama sen... senin derdin ne böyle?

Çok fazla lanet insan gördüm, ama senin kadar lanetini ilk kez görüyorum!

Neden geç saate kadar ayakta kaldığımı açıkça biliyorsun, yalnızca gücünüzü arttırabilmek için, Hoca Değerlendirmesinde galip gelebilmeniz için. Dahası, senin için onca para harcadım, ama sen daha dövüşmeden yenilgiyi kabul ediyorsun...

"Neler oluyor?"

"Zhenqi alemindeki iki öğrenci, biri yalnızca tek yumrukla uçup giderken, ikincisi daha dövüşmeden yenilgiyi kabul mü ediyor? Neler oluyor böyle?"

Yaşananlar karşısında hayrete düşen yalnızca Wang Chao ve Lu Xun değildi, izleyen öğrenci ve öğretmenlerin hepsi şaşkına dönmüşlerdi.

Muallim Lu'nun bir zhenqi alemindeki bir grup öğrenciyle geldiğini gördüklerinde, hepsi bunun tek taraflı bir dövüş olacağını düşünmüştü. Ancak... İlk iki tur gerçekten de tek taraflı olmasına rağmen, diğer tarafın üstünlüğü vardı...

Aslında, tek şaşıran kalabalık da değildi. Söz konusu adam, Zhang Xuan bile neler olduğunu anlayamamıştı.

Mo Xiao ve Zheng Yang sınıfta karşı karşıya geldiklerinde, Zhang Xuan Usta Lu Chen'in evindeydi ve olan biteni görmemişti. Bu yüzden Mo Xiao'nun neden daha dövüşmeye bile başlamadan yenilgiyi kabul ettiğini anlayamamıştı.

"Yenildiğimi kabul etmemin nedeni, birkaç gün önce onunla özel bir düelloda karşılaşmış olmam. Zheng Yang tek bir hamleyle beni yenmeyi başardı! Aslında, istese canımı alması bile zor değildi."

Zhao Ya ve diğerleri Zhang Xuan'a durumu anlatamadan önce, Mo Xiao'nun sesi arenadan yankılandı. Sesi sakindi ve içinde en ufak pişmanlık ya da keder bulunmuyordu. Daha çok, kulağa tasasız geliyordu.

"Son birkaç gündür bu hamleyi nasıl karşılamam gerektiğini düşünüp duruyorum. Başlangıçta, Zhenqi alemine seviye atladığımda bu tekniği etkisiz hale getirebileceğimi düşünmüştüm. Bu yüzden denemeye karar verdim ancak şu anda ona hala rakip olamayacağımı fark ettim. Zheng Yang'ın Muallim Zhang'dan öğrendiği teknik doğruca mızrak sanatının özüne iniyor ve bırakın ona dayanabilmeyi, korkarım tüm hayatım boyunca bile çalışsam, yine de kavrayamayabilirim."

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin