Ep- 64

384 33 0
                                    


"ေနာက္ဆုံးေမးခြန္းအေနနဲ႔ အခု ဒီေနရာကို ေရာက္လာတဲ့အေပၚ ခံစားခ်က္နဲ႔ ေက်းဇူးတင္စကားေလး ေျပာျပေပးပါခင္ဗ်ာ"

"ဒီေနရာမွာ ရွိေနႏိုင္တာအတြက္ ပထမဆုံး ေမြးဖြားေပးခဲ့တဲ့ အေဖနဲ႔အေမကို ေက်းဇူးတင္ၿပီး ဂါရဝျပဳပါတယ္ခင္ဗ်ာ၊ ေလာကႀကီးထဲက ထြက္သြားခဲ့ၿပီျဖစ္တဲ့ အေဖနဲ႔အေမက အခု အတူတူရွိေနၾကၿပီး ကြၽန္ေတာ့္ကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဂုဏ္ယူေနၾကမယ္လို႔ယုံၾကည္ပါတယ္"

ခန႔္ ေခါင္းေလးေမာ့ကာ မ်က္လုံးေလး ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္၍ က်ခ်င္ေနသည့္မ်က္ရည္တို႔ကို ထိန္းလိုက္ၿပီးမွ ဆက္ေျဖလိုက္၏။

"ၿပီးေတာ့ အခုလက္ရွိ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အုပ္ထိန္းသူလည္းျဖစ္၊ ဆရာလည္းျဖစ္တဲ့ Mahar Entertainment ရဲ႕ ဥကၠဌ ဦးလြင္မဟာျမတ္ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ၿပီး ဂါရဝျပဳပါတယ္ခင္ဗ်ာ၊ ဆရာက ကြၽန္ေတာ္ အခု ဒီေနရာမွာ ရွိေနႏိုင္ျခင္းရဲ႕ အဓိက အရင္းအျမစ္ပါပဲ၊ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးလေလာက္က ကြၽန္ေတာ္ accident တစ္ခုေၾကာင့္ စကားမေျပာႏိုင္ေတာ့ဘူး ျဖစ္သြားခဲ့ရတယ္၊ အဲ့ကာလ တစ္ေလွ်ာက္လုံး ဆရာက ကြၽန္ေတာ့္ကို လိုေလးေသးမရွိ အစြမ္းကုန္ ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့တယ္၊ ဆရာ့ေၾကာင့္ပဲ ကြၽန္ေတာ္ စကားျပန္ေျပာလာႏိုင္ၿပီး သီခ်င္းေတြ ျပန္ဆိုႏိုင္ခဲ့တာပါ၊ ဆရာ့ကို ကြၽန္ေတာ္ အမ်ားႀကီးေက်းဇူးတင္ၿပီး အၿမဲတမ္း ခ်စ္ခင္ေလးစားသြားမွာပါ၊ ၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ ရွိေနေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို အၿမဲ video call နဲ႔ အားေပးတတ္တဲ့ ဆရာ့ daddyကိုလည္း ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ"

ထို႔ေနာက္ ခန႔္ ဦးလြင္ရွိရာဘက္ မ်က္ႏွာမူ မတ္တတ္ရပ္၍ ကိုယ္ကို ကိုင္းၫြတ္ကာ အ႐ိုအေသျပဳလိုက္သည္ေၾကာင့္ ဦးလြင္ ၿပဳံးလ်က္ ေခါင္းညိတ္ျပလာေတာ့သည္။ ခန႔္ ကိုယ္ကို ျပန္မတ္ၿပီး ဦးလြင္အား ျပန္ၿပဳံးျပ၍ ေနရာတြင္ ျပန္ဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီး ဆက္ေျဖလိုက္သည္။

"ေနာက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ့္မိဘႏွစ္ပါး ဆုံးပါးသြားတဲ့အခ်ိန္ ကြၽန္ေတာ့္ကို တစ္ႏွစ္ပတ္လုံး အလုပ္တစ္ေနရာေပးၿပီး ေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့တဲ့ ဦးေလး ဦးထြဋ္ကိုကို ကို ဒီေနရာကေန ေက်းဇူးတင္ၿပီး ဂါရဝျပဳပါတယ္ခင္ဗ်ာ၊ ၿပီးေတာ့ ေကာင္းအတူ၊ ဆိုးအတူ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ အၿမဲ အတူရွိေပးခဲ့ၾကတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္"

ေအာင္ျမင္ျခင္းဆီသို႔ { Zawgyi ver }From Ep- 50 {Completed}Where stories live. Discover now