Ep- 102 Zawgyi *p*

484 38 2
                                    

"အြန္း ... တိုးတက္လာတယ္ ၊ဒါ‌ေပမဲ့ ဆယ္ခ်က္ ႐ိုက္မယ္၊ အသင့္ အေနအထားေန၊ အကယ္၍ ဒီေန႔လည္း အဲ့ေန႔ကလို ပုံစံမ်ိဳးပဲ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္က သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို ဆယ္ငါးခ်က္ႏႈန္းနဲ႔ အခ်က္ သုံးဆယ္ ႐ိုက္ေတာ့မွာ၊ အဲ့တုန္းက နည္းနည္း ယိုင္ခ်င္ေနတဲ့ pitchေတြလည္း အခုေတာ့ အဆင္ေျပသြားၿပီး စာသားေတြလည္း ရေနၿပီမို႔ တစ္ပုဒ္ ငါးခ်က္ႏႈန္းပဲ ႐ိုက္ေတာ့မယ္"

ဦးလြင္က ေျပာရင္း ထိုင္ေနရာမွ ထရပ္ကာ ႀကိမ္လုံးကိုပါ တစ္ခါတည္း ယူလိုက္ၿပီး ႏႈိင္း အနားေရာက္လာၿပီမို႔ ႏႈိင္း လက္ကေလးပိုက္ရင္း ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့သည္။

"ဟုတ္ကဲ့ ေက်းဇူးပါ ဆရာ"

"ႏႈိင္း၀ဏၰ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အ႐ိုက္ခံသင့္တယ္လို႔ ေတြးရဲ႕လား၊ အခု ျပန္ဆိုႏိုင္သြားတာေတာင္ အ႐ိုက္ခံရဦးမယ္ဆိုေတာ့ မတရားသလို ခံစားရလား"

ဦးလြင္က ႏႈိင္းတင္ပါးေပၚ ႀကိမ္လုံးျဖင့္ ထိကပ္ရင္း ေမးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။

"ဟင့္အင္း၊ မခံစားရပါဘူး၊ သား အျပစ္ေတြလုပ္ခဲ့မိတာေၾကာင့္ အ႐ိုက္ခံသင့္တယ္လို႔ပဲ ေတြးထားတာပါ၊ အခု သားစိတ္ထဲမွ နည္းနည္းေလးမွ မတရားသလို မခံစားရပါဘူး၊ တကယ္ပါ ဆရာ"

"အြန္း၊ ဟုတ္ၿပီ၊ ဒီေန႔ နာက်င္မႈကို ေသခ်ာမွတ္ထား၊ ေနာက္ လုံး၀မျဖစ္ေစနဲ႔၊ ေနာက္ဆို ႏႈိင္းက Stageေပၚမွာ ပရိတ္သတ္ေတြကို ေဖ်ာ္ေျဖရမွာေလ၊ အဲ့အခ်ိန္မွာ စာသားမရလို႔ ဆိုၿပီး ၾကည့္ဆိုလို႔ မရဘူးဆိုတာ သိတယ္မလား၊ အခုတည္းက အဲ့အက်င့္ကို ေဖ်ာက္ထား၊ ၾကားလား"

"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ၊ မွတ္ထားပါ့မယ္၊ အဲ့ေနက သား စိတ္ေလာၿပီး စာသားေတြ က်က္ေနေပမယ့္ မမွတ္မိဘူးျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ၾကည့္ဆိုလိုက္မိတာပါ၊  ေနာက္အဲ့လိုမျဖစ္ေစရပါဘူး"

"အြန္း လိမၼာတယ္၊ လက္ကို ပိုက္ထားေနာ္၊ ကာမလာနဲ႔"

ေျဖာင္း!

"အာ့ ဟုတ္ကဲ့ (၁)ပါ ဆရာ"

"ဦးလြင္က ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္း ႏႈိင္းအေျဖကိုမေစာင့္ဘဲ ႀကိမ္လုံးႏွင့္ တင္ပါးအား တန္းမိတ္ဆက္လိုက္သည္ေၾကာင့္ ႏႈိင္းမွာ ျပန္ေျဖရင္း အခ်က္ေရ ေရလိုက္ရေတာ့၏။

ေအာင္ျမင္ျခင္းဆီသို႔ { Zawgyi ver }From Ep- 50 {Completed}Where stories live. Discover now