Merhabalar, umarım bölümü seversiniz,
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen 💌
Sınır:24 oy ve yorum.
|Barlas Barın,ailesini geride bırakmak zorunda kalmadan önce,|
Yüreğinden düşen sıcak ağıt,gözlerine yansımasın istiyordu. Ailesini geride bırakıp gitmek,ilk defa yaptığı bir şey değildi.
Elinde tuttuğu kalemi bırakıp,mektup zarfını kapattı. Onlarca mektubun arasına bıraktı bu mektubu da.
Vatanı için göreve gideceği her gün,bir mektup daha ekleniyordu yazdıkları arasına.
Bu mektupların, eşi tarafından umarsız bir şekilde saklanacağını,çocuklarına verilmeyeceğini bilemezdi.
Bilseydi,bu mektuplarda ki her kelimeyi ,kızının saçlarının kokusunu içine çekerken kulağına fısıldardı. Bilemedi. Bilemezdi.
Bilseydi,oğlunun saçını her okşayışında kulağına fısıldardı.
Mektupları yatağının baş ucundaki çekmeceye kapatıp ellerini dizlerine yasladı ve destek alarak ayağa kalktı.
Barlas Barın,mutfağa girdiğinde eşine baktı. Üzerine bıraktığı siyah hırkası,simsiyah açık saçları, iri,kapkara gözleri. Doyamazdı bakmaya. Kıyamazdı da.
"Haydi! Giray,Lizge! Uyanmadınız mı hâlâ?" İçeride hâlâ uyuyan çocuklarına seslendi Ayla.
Barlas,başını iki yana sallayıp tebessüm etti. "Bırakta uyusunlar,Ayla'm. Hafta içi erkenden kalkıyorlar zaten,"
Eşinin onun için doldurmuş olduğu sıcak çaydan bir yudum aldı.Eşi Ayla,gözlerini Barlas'a çevirdi bir anlık. "Erken kalkan yol alır demişler. Hem kahvaltı masası hazır bekliyor. Günah!"
Barlas Barın gözlerini eşinin üzerinden çekip boğazını temizledi.
"Ayla'm," dedi içli,özlem,hasret dolu sesiyle.Ayla elinde tuttuğu son servis tabağını masaya ekleyip,eşini dinlediğini belirten bir mırıltı çıkardı.
"Bu gece gidiyorum,"
Ayla,duyduğu cümle karşısında şaşırmadı ama kalbine saplanan ağrı yutkunmasına neden oldu.
Bu cümleyi yıllarca duymuştu. Razıydı. Vatanı için razıydı Barlas'ın gittiği görevlere. Ama gidişinin geri dönüşü olmaz diye canı gidiyordu.
"Ne kadar sürecek?" Diye sordu kısık sesiyle.
Barlas Barın,içinde saklanan cevabı eşine karşı dile getiremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMA
Teen Fictionİntikamı için bir şirkete sızmaya çalışan Lizge'yi aslında onu çok daha önceden bekleyen ve daha öncesi olan Emir Mirza karşılayacaktır. Yollarının kesişmesi ikisine de bir seçenek sunarken,bu seçenek çok daha öncesinden belirlenmiştir. Lizge ve Emi...