57. Bölüm

71 6 2
                                    

[22 Nisan 2022]

Atlas bankta dirseklerini dizlerine yaslamış otururken çatık kaşlarıyla yeri izliyordu.

Gece olmuştu ve Barış daha yeni çıkıyordu. Bütün gün Barış'ı içeriden çıkarmak için kırk takla atmıştı. Dünden beri gram uyku uyumamıştı ve midesindeki tek şey Rafet'in zorla ağzına tutuşturduğu bir kaç büskivi ve çaydı.

Derin bir nefes alıp sırtını banka yasladı, etrafına bakındı. Tuğrul, Alper ile yiyecek bir şeyler almaya gitmişti. Barış'ta dünden beri bir şey yememiş olmalıydı.

Sıkıntıyla gözlerini kapattı. Gözleri uykusuzluktan acımaya başlamıştı.

Yanına oturan bedeni hissettiğinde gözlerini açtı. Tuğrul ve Alper'i beklemişti ama bunun yerine yanında kaliteli takım giymiş esmer bir adam oturuyordu ama sorun bu değildi adamın gözlerinde siyah, deriden bir maske vardı.

Atlas kaşlarını çattı. Adamdan yayılan ürpertici aurayı hissedince istemsizce irkildi.

Adam kibar bir gülümsemeyle Atlas'a dönüp elindeki kahve bardaklarından birini Atlas'a uzattı "Kusura bakmayın, sizi bir süredir uzaktan izliyordum. Yorgun görünüyordunuz." Dedi.

Atlas tereddüt etti ama sonunda karton bardağı eline aldı "Teşekkür ederim." Dedi, adamın deri eldivenli ellerine baktı. Ne tuhaf tipti.

Kahveyi iki eliyle tutarken "Keşke kendinizede alsaydınız. Böyle mahcup oldum." Dedi.

Adam nazik bir sesle "Bende size eşlik etmek isterdim ancak midem yediğim herhangi bir şeyi kabul etmeyecek kadar hassas. Sadece belli ilaçları sindirmeye yarıyor. Besinlerimi genelde serumla almayı tercih ediyorum. Daha güvenli." Dedi

Atlas kahvesini dudaklarına götürecekken duraksadı ve kaşlarını çatarak yanındaki adama baktı "Anlıyorum..." dedi ve kahveyi içmekten vazgeçti.

Rahatsız edici bir sessizliğin ardından adam "Birinin çıkmasını bekliyorsunuz sanırım." Dedi.

Atlas kafasını sallayıp gömleğinin yakalarını düzeltti. Üzerindeki krışık gömleği ve dağınık saçlarıyla yanındaki adamın yanında kendini pejmurde hissetti "Bir arkadaşım." Dedi.

Adam kafasını salladı "Bende birini bekliyorum." Dedi "Açıkcası onun içeri girmesi beni hiç şaşırtmadı. O her zaman böyle biriydi. Belaya bulaşmaktan nefret ediyormuş gibi davranır ama belayı çok sever. Baya toksik bir ilişki değil mi?"

Atlas dudaklarını ıslattı "Öyle görünüyor." Dedi, hafifçe gülümsedi "Benim arkadaşımda biraz öyle biri."

Adam bir nefes verdi, bu garipti çünkü Atlas onun nefes seslerini bile duymamıştı, omuzları bile hareket etmiyordu, "Bu ilişkideki mantıklı kişiler olarak onlara sahip çıkmak bizim görevimiz Atlas bey." Dedi.

Atlas'ın gülümsemesi soldu, kaşlarını çatarak adama baktı "Afedersiniz, adımı nereden biliyorsunuz?" Dedi.

Adam ilgisiz şekilde ona döndü "Siz söylediniz." Dedi.

"Öylemi?"

"Evet."

"Ben hiç hatırlamıyorum."

"Bu çok garip. Yanınıza oturduğumda sizinle tanıştık. Bana adınızı söylediniz bende size bana Uyumsuz diyebileceğinizi söyledim."

Atlas'ın kaşları dahada çatıldı. Böyle bir şey olmadığından emindi ama adamın sesi çok kesindi. Acaba uykusuz beyni ona oyumu oynuyordu.

Acıyan gözlerini ovuşturup "Kusura bakmayın kafam pek yerinde değil." Dedi, gözlerini kırpıştırıp adama baktı "Adınız Uyumsuz'mu?"

Hatırla Beni [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin