58. Bölüm

75 4 1
                                    

[22 Nisan 2022]

"Nerde kaldılar."

Rafet gerginlikle araba yolunu izlerken Tuğrul koluna yaslanmış Alper'in saçlarına bir öpücük bıraktı.

Atlas'ın arabasının sesi duyulunca ikiside doğrulup evin önünde duran arabaya baktı.

Tüm gözler onun üzerindeyken Atlas arabadan tamamen dağılmış şekilde indi. Gözleri kıpkırmızıydı.

Rafet arabaya kaşlarını çatarak bakıp Atlas'a döndü "Barış nerede?" Dedi "Kardeşim nerede Atlas?"

Atlas bakışlarını kaçırıp sessiz kaldı. Bakışları Barış'ın arabasını bulduğunda hızlı adımlarla ilerleyip kapıyı açtı ve kontaktaki anahtarı aldı.

Tuğrul kaşlarını çatıp ayağa kalktı "Noluyoruz lan?" Dedi.

Atlas bagajı açıp içerideki bir kaç kıyafeti dışarı attı. Bir spor çantasınu buldu içini açtı ama buradada bir kaç kıyafet ve kitap vardı. Ağzı açık çantayı yere atıp bagajı tamamen boşalttı.

Tuğrul, Atlas'ın yanına gitti "Oğlum napıyorsun? Barış nerede?" Dedi, ama Atlas hızla nefes alıp verirken bomboş bagaja öfkeyle bakıyordu.

Kafasını iki yana sallayıp yeniden eğildi. Bakajın zeminin boşluk bir kısmını bulduğunda hırsla elini sokup yumuşak zemini kırarak açtı. Avcu kesilsede umursamadı çünkü gözünü önündeki manzaradan alamadı.

Tuğrul'da kaşalarını çatıp şokla bagaja baktı.

Bakajın orta kısmında ki bölmede yanyana iki silah vardı. Hemen yanındaysa içi yeşilimsi bir sıvıyla dolu iki düzine şırınga vardı. Siyah kıyafetler ve birkaç bıçağın yanındaysa içi beyaz tozla dolu şeffaf bir baket vardı.

Tuğrul "Bunlar ne lan?" Dedi.

Atlas yüzünü buruşturup şeffaf paketlerin yanında duran sarı bir kutuyu eline aldı "Aynı kutu." Dedi, dişlerini sıkıp kutuyu hırsla fırlatırken öfkeyle bağırdı "Orospu çocuğu!"

Tuğrul korkuyla "Atlas." Dedi "Barış nerede?"

Atlas ellerini arabaya yaslayıp önündeki silahlara baktı "Gitti." Dedi "Onu aldılar."

----

İşte başından beri yazmak istediğim kısımlar. Kitabın yarısına daha yeni geldik.

Hatırla Beni [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin