49. Bölüm

113 5 3
                                    

[18 Kasım 2017]

"Sen yeni bir yere taşınıp, yeni bir hayata başlayacağını düşünürsün ama tabiki hayatın senin için başka planları vardır."

Alper çayları bardaklara koyarken duraksadı ve kendi kendine mırıldanan İlyas'a döndü "Ah, özür dilerim." Dedi.

İlyas gülümsedi "Sorun değil sadece laf kalabalığı yapıyorum. Birazda endişeliyim tabi, Rafet'i sinirli görmek benim travmam ve içeride oturan çocukla Rafet hiç anlaşamıyor gibi duruyor." Dedi.

Alper iç geçirdi. Pusat eve geldiğinden beri Rafet'e iğneleyen bakışlar atıyordu. Rafet'de geçmişi hakkında haddinden fazla şey bilen bu çocuktan haz etmiyordu.

İlyas daha ciddi bir tonda "Bu çocuğun doğru söylediğinden emin misin? Kocamı daha bir kaç yıl önce kurtulduğu kodomanlara ellerimle teslim etmek istemiyorum." Dedi.

Alper tereddüt etti "Doğru söylediğini umuyorum." Dedi.

"Umuyor musun?"

"Tahmin ediyorum."

"Hiç güvenilir değilsin."

Alper hafifçe güldü ve İlyas'a döndü "Bu arada, Rafet abinin geçmişini ne zamandan beri biliyordun?" Dedi, İlyas omuz silkti "Ona ilk çıkma teklifi ettiğimde anlatmıştı." Dedi.

"Gerçekten mi?"

"Evet, onunla sevgili olmamamı böyle mutlu olamayacağımı söyledi. Bende nedenini sordum. Tekrar ve tekrar, günlerce sordum. Sonunda her şeyi anlattı... baya şey anlattı... biraz kafam karıştı. Teklifi reddetmek için yalan söylüyor yada abartıyor diye düşündüm önce. Ama sonradan o heriflerle bizzat karşılaştım ve o zaman fark ettim..."

"...Neyi?"

"Bazen markette dergileri satın almadan okumaya kalkan bir çocuğun abisini fazla yakışıklı ve tatlı bulursan kendine bir yumruk atmalısın."

"Anlamadım."

İlyas güldü "Boşver." Çay tepsisini eline aldı "Seçimlerimden pişman değilim tabiki sadece bazen çok yorulduğum zamanlar oluyor ama evli olmak böyle bir şey. Onun elini bir kere tuttunmu, ne olursa olsun, bırakmak imkansız hale geliyor." Dedi.

Alper gülümseyip İlyas'ın arkasından mutfaktan çıkıp salona girdi. Çaylar dağıtılıp kısa bir bakışma seansı yaşandıktan sonra Rafet "Öncelikle konuşmaya başlamadan önce burada bir adamı öldürmek için bir araya geldiğimizi hepinizin fark etmesini istiyorum." Alper'in gözlerine bakarak "Çok kötü şeyler görebilirsin hala burada kalmak istediğine emin misin?" Dedi.

Alper kafasını salladı "Evet, hemde çok." Dedi.

Rafet devam etti "Pekala o zaman." Pusat'a döndü "Fırat'ın olabileceği bir kaç yer biliyorum, ikisi şehir dışında. Ancak dediğin gibi dağıldılarsai gidebileceği yerler azalmış demektir." Dedi.

Pusat ellerini önünde birleştirdi. Sağ bileğinde iki bileklik vardı biri siyah diğeri kırmızıydı. Düşünceli şekilde kaşlarını çatıp "Şehir dışında olduğunu sanmıyorum. Tüm bağlantıları burda. Yaptığı... pisliklere devam etmek istiyorsa onunla iş yapacak insanların arasında kalmalı." Dedi.

Rafet kafasını salladı "Doğru, tabi eğer kendisini saklamak için... bu tür işlerden vazgeçmişse o ayrı." Dedi.

İlyas tek kaşını kaldırıp "Sansürleyerek konuşmaya çalıştığınızın farkındayım ama bu herif ne iş yapıyor."

"İnsan ticareti diyebilirsin." Pusat'ın pat diye söylediği şeyle İlyas kaşlarını kaldırdı.

"Ah.."

Hatırla Beni [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin