45. Bölüm

155 11 2
                                    

[15 Mart 2022]

Atlas gömleğinin kollarının düzeltirken yanında konuşan kadını pencereden atma düşüncesini görmezden gelmeye çalışıyordu.

Bu gece hem babasının yakın dostu hemde yatırımcıları olan bir kaç yaşlı adamla görüşmesi gerekiyordu ki daha çok para akıtsınlar.

Bu gece daha az sıkıcı geçsin diye arkadaşlarınıda çağırmıştı. Onları takım elbise içinde görmek için sabırsızlanıyordu. Özellikle Barış'ı. Onun takımını özel olarak seçmişti ve Barış'ı onun içinde hayal ettikçe avuçları terliyordu.

"Atlas bey." Yanında duran sekreterine dönüp onu dinlediğini belli etti "Bu akşamki misafirlerimiz gerçekten önemli, lütfen dikkatli ve nazik davranın." Dedi.

Atlas histerik bir şekilde güldü "Ben ne zaman birine kaba davranmışım ki." Dedi sekreterinin yanından ayrılıp restoranın üst katındaki kendi özel odasına girdi.

Bu sırada içeride giyinen üçlü göz ucuyla ona bakıp önüne döndü. Alper gömleğinin düğmelerini iliklerken "İnsan bir kapıyı çalar." Dedi.

Atlas kapıyı kapatıp "Görmek istediğim kişi sen değilsin, merak etme." Dedi ve Barış'a doğru ilerledi. Alper kaşlarını kaldırıp sırıtarak ona bakıp önüne döndü.

Kemerini bağlayan adamın arkasından beline sarılıp boynuna bir öpücük bıraktı "Saçlarını toplayalım mı?" Dedi, Barış gülümseyip giydiği ipek beyaz gömleğin kollarını dirseklerine kadar katladı "Çok mu dağınık duruyorum?" Dedi.

Atlas onu kendine çevirip yakalarını düzeltirken "Sadece bir öneriydi, istediğin gibi görünebilirsin." Dedi.

"Bu yüzden mi bu şeyi giymem için bu kadar ısrar ettin?"

"Bu sadece içimdeki bencil ergeni mutlu etmek için."

Barış gülüp "Bu akşam yiyeceğim tek şey gereksiz süslenmiş deniz mahsülleri olmayacak galiba." Diye fısıldadı. Atlas kendini zor tutuyormuş gibi derin bir nefes alıp alnını onun alnına yasladı Barış gibi fısıldayarak "Seni çok seviyorum." Dedi.

Barış ellerini Atlas'ın yanaklarına koyup dudağına sıkı bir öpücük bıraktı. Atlas, Barış'ın beline kollarını sarıp öpücüğü derinleştirmeye başlamıştı ki Tuğrul "Yeter lan biz hala burdayız amına koyayım. İşimiz bitsin bir odaya geçersiniz." Dedi.

Atlas kafasını Tuğrul'a çevirip kötü kötü bakarken Barış kafasını geriye atıp bir kahlaha attı.

****

Arka planda çalan yumuşak melodiye çatal bıçak ve neşeli konuşmalarda dahil olurken Atlas misafirlerini restoranın girişinde sahte bir gülümseme ile karşıladı.

Gelen üç adamıda tanıyordu. Daha önce defalarca kez babasının etrafında görmüştü. Hepsi ile el sıkışıp arkadaşlarının beklediği hazır masaya doğru yönlendirdi.

Barış, Tuğrul ve Alper yaklaşan misafirleri görünce ayağa kalktılar. Atlas yanındaki orta yaşlı adamlara dönüp "Sizi arkadaşlarımla tanıştırayım. Bu gece bize eşlik edecekler; Tuğrul, Alper ve Barış. Çocuklar bunlarda ailemizin yakın dostları Sami, Kenan ve Emrah bey." Diyerek herkesi tanıttı.

Birbirlerine kafa selamı verip masaya oturdular. Yemek esnasında Atlas üç adamın sorularına uygun cevapları verip -daha doğrusu sadece adamları memnun edecek cevapları verip- aralarındaki ilişkiyi uygun şekilde devam ettirdi.

Zaman ilerledikçe Tuğrul boynundaki kıravatı hafifçe gevşetti. Yanında oturan Barış'a eğilip "Biraz daha kasılırsam çatlicam. Heriflerin gözü sürekli üzerimde sanki" Diye fısıldadı, Barış hafifçe gülümseyip "Atlas için dayan." Dedi.

Hatırla Beni [gay]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin