[20 Mart 2022]
"İddiaya varım şu eti havaya atıp ağzımla tutabilirim."
Tuğrul elindeki çatalda duran etle kendisine bakan Barış'a baktı "Elli liraya bahse girerim yapamazsın." Dedi.
"Elli liraya kılımı kıpırdatmam. Sen onu yüz yap."
"Yetmiş."
"Yüz."
"Yetmişbeş."
"Seksen."
"İyi taman seksen."
Barış çataldaki eti eliyle çıkarıp havaya attı ve çevik bir harektle eti havada ısırdı. Tuğrul'a ağzındaki etle dönüp kapak hareketi yaptığında Tuğrul cebinden cüzdanını çıkarıp içinden bir seksen tl çıkardı ve Barış'a verdi "Aferin beni güzel eğlendirdin." Dedi.
Barış parayı alırken duraksadı "Ben kazandım mı kayıp mı ettim?" Dedi, Tuğrul gülüp Barış'ın saçlarını karıştırdı.
Çiftlik evinin bahçesinde toplanmış mangal yapıyorlardı. Atlas, İlyas'la birlikte mangalın başındaydı -Aslınsa ilk başta İlyas'ın yanında Barış vardı ama girdikleri laf dalaşından etleri yakınca Rafet ikisini ayırıp, farklı noktalara oturttu- Alper elindeki sebzeleri getirip mangala dizerken Tuğrul geriye yaslanıp onun yüzünü izlemeye başladı.
Alper'in yüzü küçükkende Tuğrul'a sevimli gelirdi ama sürekli içine kapanık ve yalnız takılan bu çocuğa hiç yaklaşacak cesaret bulamamıştı. Şuan yanında oturan kızıl-kahve gözlü bu adam olmasa belkide hayatının tek neleşesini hiç bulamayacaktı.
"Sence Atlas ve Alper yatsa kim üstte olur."
Barış'ın sorduğu soruyla kaşlarını çatıp ona döndü "Ne?" Dedi.
Barış gerçekten düşünceli şekilde karşısındaki ikiliye bakıp "Bence Atlas üstte olur." Dedi.
"Alper, Atlas'tan daha olgun." Neden bu muhabbete ortak olduğundan emin değildi.
"Ama Atlas daha büyüktür."
"Gördün mü lan? Yaptınız mı hiç?"
"Hayır, pek fırsatımız olmadı ama öyledir diye tahmin ediyorum."
Tuğrul kıkırdadı "Atlas'a kalsa çoktan halletmişti o işi. Seni bekliyor büyük ihtimalle." Dedi.
Barış afalladı "Benimi bekliyor? Ne için?"
"Hazır olmanı diyelim."
"Ben hazırım zaten? Yani şu an çağırsada giderim."
"Bunu ona söylemelisin. Senin rahatsız olacağını düşündüğünden sana yaklaşırken oldukça dikkatli."
"Neden rahatsız olayım ki?"
Tuğrul tereddüt etti. Barış'ın yaşadığı şeylerden sonra cinsel konularda hassas olacağını düşünmüşlerdi. Atlas'la konuşmuşlardı bunu daha önce. Barış bir hamle yapmadıkça oda yapmayacağını söylemişti.
Boğazını temizleyip "Yani senin için nasıl olduğunu tahmin edemiyorum. Bunca zaman bizi hatırlamadığını söylemiştin. O zaman... birden aklına zamanında aşık olduğun bir çocuk olduğu düştü ve sen birden kendini onun sevgilisi olarak buldun." Dedi.
Barış tabağındaki közlenmiş soğanları çatalıyla birbirinden ayırırken "Aslında... öyle birden aklıma gelmedi. Adamın biriyle bir anlaşma yaprak öğrendim." Dedi.
Tuğrul kaşlarını çattı "Nasıl?"
"Şey... tanıdığım bir adam bir iş için benden yardım istedi, karşılığında da bana, benim hakkımda bildiklerini söyledi. Onun bulduklarından faydalanarak sizi buldum. Tüm bunlar olurkende kafam yerine gelmeye başlamıştı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatırla Beni [gay]
NezařaditelnéBarış yıllar sonra çocukluğunun geçtiği mahalleye döner ve burda eski arkadaşları ve çocukluk aşkıyla yüzleşir. Bu yüzleşme hem iğrenç gerçekleri hemde güzel hatıraları gün ışığına çıkarır +18