🌊|3

9.4K 157 117
                                    

Selamlar! 3. Bölüme başlamadan bir duyuruda bulunmam gerek.

Bilmediğim bir sebepten dolayı 2. bölüm ile 3. bölümün yerleri değişti ve düzeltemiyorum. O yüzden 3. bölüme başlamadan bir sonraki bölüme yani 2. bölüme geçmenizi sonrasında 3. bölümü okumanızı istiyorum.

Anlayışınız için teşekkürler...

"Güzelim, hadi uyan bebeğim." Yanağıma dokunan sıcak parmaklar, gözlerimi açmama neden oldu.

Korhan üstünü giyinmiş bir şekilde karşımdaydı

"Günaydın, bir şey mi oldu?" Esnerken konuştum.

Güldü ve konuştu "Günaydın, bugün İtalya'ya gidiyoruz. Havaalanına gideceğiz, giyin hadi. 1 hafta falan kalacağız sanırım, yani valizini ona göre hazırla"

"Ne? Niye bundan en son benim haberim oluyor, ne zaman gideceğiz?" Yataktan aceleyle kalktım ve dağılan saçlarımı elimle geriye ittim.

Yatağın sol tarafında duran Korhan beni izliyordu. "Ne?" Kafa sallayarak, anlamadığımı belli ettim.

"Telaş yapma, bekletirim uçağı." 3-4 adımla benim yanıma geldi, belime kolunu sarıp, göğsüne yasladı.

Açık bıraktığım saçlarımı öptü. "Saçlarım temiz değil, öpme."

"Yoo mis gibi kokuyor." Çenemi, eliyle kavrayıp kaldırdı. Kahve gözlerine dikkatlice baktım, o da benim gözlerime baktı. Yutkundu ve elini çekti.

"Aşağıdayım ben." Kaçar gibi odadan çıktı. Aklına ne gelmişti acaba? Aptal

"Mal ya" Banyoya girip rutin işlerimi hallettim, güzel bir duştan sonra giyinme odasına adımladım.

Siyah düz bir eşofman ve crop giydim. Saçlarımı kuruttuktan sonra at kuyruğu yaptım. Hafif bir makyajdan sonra valizimi aldım.

Günlük parçalar aldım, ne olur ne olmaz diye bir tane de elbise koydum.

Valizi hallettikten sonra kapının önüne koydum. Kol çantama telefonumu attım.

Valizle aşağı inmeye başladım. Merdivenin sonunda beni bekleyen Korhan telefonla ilgileniyordu.

Takırtı seslerini duyunca kafasını benim durduğum tarafa çevirdi. "Pera, bir yerin ağrıyacak. Ver bana, deli misin sen?" Koşarak valizi elimden aldı.

"Hepi topu 10 kilo valiz, ne olacak sanki?"

"Olsun, sen yorulma."

🌬

Havaalanına gelmiştik, minibüsten indik. Korhan elimi tuttu. Batu da bizimle gelecekti.

"Abi şimdi Dante aradı da." Batu çekinerek konuştu.

"Ne olmuş?" Korhan yüzünü ona çevirdi.

"Abi şey, Pera burada yokken söylesem daha iyi olur gibi."

"Söylesene lan! Benim ondan saklayacak bri şeyim yok." Tehditgar bir sesle konuştu.

"O zaman benden günah gitti."

"Yarabbi sabır."

"Abi, Diana İtalya'ya dönmüş." Korhan duyduğu şeyle yerinde çakılı kaldı. Ben de şaşırmıştım. Bildiğime göre Diana kadın ismiydi. Korhan neden bu kadar şaşırmıştı? Saçmalama kızım kıskanamazsın!

"Korhan, iyi misin?" Sanki beni duymuyormuş gibiydi.

"Bir şey mi dedi?" Batu'yla konuşmaya devam etti. Yürümeye de başlamıştı falat sarsak sarsak yürüyordu.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin