Keyifli okumalar!
Artık acı çekmeyecektim çünkü acıyı çekecek bir beden kalmayacaktı. Ölecektim.
Kafamdaki sesler susacaktı.
Derin bir nefes çektim içime ve işaret parmağımla silahın tetiğine basmaya yeltendim.
Arkamdaki adım seslerini ve ardından "Pera!" dendiğini duydum.
Ağlama şiddetim arttı. Korhan elimdeki silahı çekiştirerek almaya çalıştı.
"Bırak beni! Bırak ölmek istiyorum! Neden her seferinde beni kurtarmak zorundasın?" Çaresiz sesimle ona bağırıyordum ve gözyaşlarımla boğuluyordum.
"Ölemezsin! Sen ölmeyi hak etmiyorsun." Silahı elimden çektikten sonra yere fırlattı ve benim gibi diz çöktü yanıma.
Onun da ağladığını gördüm. Kafasını eğerek gizlemeye çalışıyordu.
"Sen ölmeyi hak edecek hiçbir şey yapmadın." Kafamı annemin mezarına koydum. Otogarda Çağ'ın dediklerini hatırladım.
"Korhan, yaptın mı? Beni aldattın mı?" Kafasını asla der gibi salladı.
"Yapamam, yıllardır peşinde koşmuşken bunu yapmamı nasıl düşünürsün?"
"O zaman neden böyle bir oyun oynadın Korhan?"
"Diana..." diyerek bana baktı ve devamını getirmesine izin vermedim.
"Neden Korhan neden? O bize bu kadar zarar veriyorken onu hala neden öldürmüyorsun?" Yakasına yapışarak bağırdım. Ama o benim gözlerime bakmıyordu.
"Onu öldürmem iki saatimi almaz. Ama arada farklı insanlar var."
"Benim canımdan önemli mi?"
Cevap veremedi.
Ayağa kalkarak ondan uzaklaştım. Arkamdan gelip kolumu tuttu. "Bırak!"
"Neden bana yardımcı olmuyorsun? Benim halimi görmüyor musun Pera?"
"Bana hiçbir şeyi adam gibi anlatmıyorsun ki! Ben sana nasıl yardımcı olayım? O gün böyle bir oyun oynamak yerine bana söyleyebilirdin. Ben seni düşünürdüm evet. Ama sadece seni değil, bizi düşünürdüm Korhan."
"Ben bizi düşünemedim Pera. Çok hata yaptım evet. Ama artık hepsini düzeltmek istiyorum. Ben seni istiyorum Pera. Yıllar sonra bulmuşken tekrar kaybedemem."
Cevap vermedim. Sadece ona baktım. Onu anlamaya çalıştım. Yaptıklarının mantığını çözmek istedim.
"Ben seni aldatmadım. Diana İtalya'daki kumarhanelerimi ihbar etti. Ve başka şeyleri de ihbar etmeye devam edecek. Benim yüzümden içeri giren adamların dışarıdaki yandaşları seni benden alacaklar. Akılları sıra bana zarar verecekler. Ama ben izin vermem Pera. Veremem."
"Bunu bana neden başta söylemedin?"
"Bunların yaşanmadığını ve benim sana direkt böyle söylediğimi düşün. Sen benim yanımda durmaya devam etmez miydin? Her şeye rağmen ben senin yanındayım demedin mi?"
"O zaman farklı olurdu."
"Seni güvende tutmam gerekti. Ve benim yanımda güvende olamazdın."
"Tamam olan oldu. Bitti her şey Korhan. Bırak gideceğim."
"Hayır! Gidemezsin, gidemezsin Pera." Gözleri doluydu. Sesinde yalvarır havası vardı.
Koluma sımsıkı tutundu. Göz pınarlarıma gelen yaşı elimle sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...