"Hadi eve girdik şovu bırak da yere indir beni." dedim sırıtarak. "Şov yeni başlıyor güzelim." dedi ve dudağı yukarı kıvrıldı. Beni kucağından indirmeden merdivenleri çıkmaya başladı. Ensesindeki elimi yüzünde gezdirdim. Boynuna yaklaşarak kokusunu içime çektim ve burnumu sürttüm. Gülümserken gamzesi ortaya çıktı.
+18 başlangıcı
Tek eliyle yatak odasının kapısını açtı. Yüzündeki ellerimi çektim ve beni yere indirdi. Sırtımı kapıya yasladı ve çenemi eliyle tuttu. Üzerime eğilerek dudaklarıma dudaklarını değdirdi. Parmak ucumda biraz kalkıp karşılık verdim. Dudaklarımı çekiştirmeye başlayınca ağzımdan tiz bir inleme çıktı. "Sakin ol." dedim gülerek.
"Güzelliğin karşısında nasıl sakin kalmamı bekliyorsun?" Saçımı kulağımın arkasına iteklerken fısıldadı.
Elimi ensesine yerleştirip kendime çektim. Kızarmış dudaklarını öpmeye başladım. O da karşılık veriyordu. Üstümdeki ceketi dudağımı bırakmadan çıkarmaya çalışıyordu. Ona yardım ettim ve ceketi yatağın kenarına attım.
Elimi boynuyla çenesinin arasına yerleştirdim. Dudağını emerken sırıttım.
Sırtımdaki eli göğsüme kaydı ve siyah penyeyi pantolonumun içinden çıkardı. Dudağımdan dudaklarını çekti. Ondan ayrıldığımda dudaklarının sıcaklığı hala dudaklarımdaydı.
Üstümü çıkarmaya çalıştığımda kollarımı tuttu "Şşt dur dur. Onu ben keyfini çıkara çıkara açacağım." Minik bir kahkaha attım "Hediye paketi mi bu?" Başını utanmazca salladı.
İki elini de göğsümün üzerine getirdi ve ince penyeyi yırttı. Yırtılan yerden siyah sutyenim gözükürken yüzünde fark edilir bir mutluluk vardı. Küçük yırtığı diğer eliyle biraz daha büyüttü.
Göğüsümün üzerine eğildi ve sutyenimin üstünden öpücükler kondurmaya başladı. Sıcak teni soğuk tenimde bir alev etkisi yaratıyordu.
Hem öpüyor hem de emiyordu. Başımı kapıya yaslayıp saçlarını elimle sevdim.
Başını kaldırıp sutyenimin askılarını omuzlarıma indirdi ve önümde dizlerinin üstüne geldi. Biraz daha ortaya çıkan göğüslerimi avuçiçine aldı. Okşarken dudaklarımın arasından kaçan inlemeler odayı dolduruyordu.
Diliyle göğüs uçlarımı yalamaya başladı. Elimin içindeki saçlarını çekiştirirken inlemeye devam ediyordum.
Dizlerinin üstünden ayağa kalktı ve göğüslerimi bıraktı. Tekrardan elini çeneme koydu. Dudaklarımı ısırırcasına öperken sağ eli pantolonuma kaydı.
Düğmeyi ve fermuarı açtı. Parmakları külodumun üstünde gezinmeye başladı. Alt dudağını daha sert emmeye başladım ve onun da parmakları külodumdan içeri girdi.
Kesilen nefesimle kapalı gözlerine baktım. Ona baktığımı fark etti ve parmakları tepeciğimde hareket etmeye başladı. Dudaklarından ayrıldığımda yüzüme sırıtan bir ifadeyle bakmaya devam ediyordu. Daireler çizen parmakları ve bana bakışı ıslanmama neden oluyordu.
Parmakları hızlanırken gözlerimi kapatıp inlemeye başladım. Elim eline dokundu ve çekmeye çalıştım. İzin vermeyip elimi tuttu ve avcuna hapsetti. Ortaya çıkan boynuma eğilip emmeye başladı.
İnlemelerim odayı doldururken parmakları daha da hızlandı. "Korhan," diye fısıldadım.
Dailer çizen parmakları aşağı kaydı ve kadınlığımdan içeri girdi. Belim kavis şeklini alırken o parmağıyla ileri geri yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...