Keyifli okumalar!
_____________________________🌬
Boynuma değen eller ile gözlerim aralandı. Korhan'ın kahve hareleri ile göz göze geldik. Gözlerinin altı mordu ve içleri kırmızıydı.
Göğsündeki elimi yüzüne çıkardım ve ensesine koydum. Yaklaşıp yanağına yumuşak bir öpücük bıraktığımda gülümsediğini hissettim. O da kolunu benim belime attı ve kokumu içine çekti.
"Öldüler, hepsini öldürdüm Pera." dedi bir anda.
Şaşırmamıştım çünkü biliyordum.
"Bitti mi her şey?"
"Bitti güzelim, bitti." dedi ve iç çekti.
Verdiği nefesin ne kadar yakıcı olduğunu hissettim.
"Bebeğimizle çok mutlu bir hayatımız olacak." dedi ve elini karnıma attı. Geceliğimin açık bıraktığı göbeğime değen sıcak elleri beni gülümsetti.
O gülümsemem anında soldu. Bunu fark ettiğinde kaşlarını çattı "Ne oldu?"
"Sofia..." dediğimde anlamıştı.
"Beni asla affetmeyecek ama tek çaremin bu olduğunu bildiği için hiçbir şey yapmayacak." dedi. Sesindeki çaresizlik her yerden duyuluyordu.
"Batu, bir süre bana dargın olur. Arada sırada kavga ederiz." Hiçbir şeye değil de sadece Batu'nun ona davranışa üzülecek gibiydi.
"Sofia'nın gerçekten bu kadar sadık olacağını neden düşünüyorsunuz?"
"Çünkü ablası seni kaçırdığında yerini söyleyen de bize zaman kazandıran da o. Çok merhametli biri ve ihanet edemez." Kaşlarımı kaldırdım şaşırarak.
İyi bir insanmış gibiydi zaten. Ama onda bir kötülük seziyordum.
O sırt üstü yatıp tavana bakarken bir şeyler düşünürken ben de onu izliyordum. Aklından neler geçtiğini bilmek isterdim.
"Buradan gitmeliyiz." dedi gözlerini bana çevirerek.
Kaşlarımı çattım anlamazmış gibi "Neden?" dedim.
"Gitmeliyim daha doğrusu. Fakat seni ve bebeğimizi bırakamıyorum." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.
Kendi başına gitmeyi mi düşünüyordu? Hem de beni ardında bırakıp?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...