🌊|39

484 31 9
                                    

Bölümleri buradan yüklemeye devam ediyorum valla uğraşamayacağım bu Tr şartlarıyla 😒😒

Arkadaşlar ayrıca ben hukuk okumadığım için bu gözaltı, tutuklanma hakkında gerçekten hiçbir fikrim yok🥲 Yani lütfen ona göre okursanız sevinirim. Ben kurgunun nasıl ilerlemesini istediysem öyle yazıyorum yani hiç yok gözaltına alındıktan sonra direkt mahkemeye çıkmaz falan demeyin olur mu🙁 Siz olayın akışına bakın... (Çaresizlik)

Keyifli okumalar!

🌬

"Pera," dedi nefesini verirken. Artık tükenmiş gibiydi.

Gözlerimi onunla buluşturdum.

"Korumalar gelecek birazdan. Sabaha da Kardelen burada olur." Her zaman gittiği gibi gitmeye çalışıyordu fakat bu gidişinden sonra ne zaman görüşebilecektik onu bile bilmiyorduk.

"Belki bir ay belki daha uzun, belki daha kısa bir zamanda yanıma getirecekler seni." Yanağından ince ince süzülüyordu gözyaşları.

"Kaçamaz mısın? Ben seninle kaçak da yaşarım." dediğimde daha hızlı ağlamaya başladı.

"Pera, kabullenmeye çalışmalıyız güzelim."

"Neyi kabulleneceğim?! Neyi?!" diye çırpınmaya başladım tekrardan.

"Özür dilerim." Yandaki sehpadan aldığı bir iğneyi boynuma sapladığında güçsüzleştiğimi fark ettim.

"N-ne yaptın?" Yere düşeceğim sırada beni tuttu.

"Sakinleşmen için," Gözlerim kapanmadan önce az çok boğukça dediğini duydum.

Alnıma bir öpücük kondurduğunda saçımdan bir tutam kopardığını fark ettim.

🌬

"Güzelim,"

S

adece bana naif olan sesini duyduğumda gözlerimi flaş görmüş tavşan gibi açtığımda yanımda olmadığını gördüm.

Bir koltukta yatıyordum. Buranın beni getirdiği ev olduğunu ve artık onsuz olduğumu hatırlayınca gözümden tekrar bir yaş süzüldü.

Tahta ile döşenmiş evin içinin de ahşap olduğunu gördüm. Küçük olmasına rağmen kullanışlı gibiydi.

Mutfak ve salon birleşikti. Televizyon ünitesinin yanında bir merdiven vardı.

Evi incelemeyi bıraktığımda duvardaki saate baktım. 04.52'ydi.

Şafak vakti...

Acaba baskın yapmışlar mıydı?

Televizyonun kumandasını ararken orta sehpada olduğunu gördüm. Hemen açtım ve bir haber kanalı bulmaya çalıştım.

Kısa bir uğraştan sonra bulduğumda son dakika haberleri geçiyordu. Bir anda spiker konuşmaya başladı. Pür dikkat onu dinlemeye başladım.

"Ünlü iş adamı Korhan Kumludağ evine yapılan uyuşturucu baskını sonucunda gözaltına alındı. Operasyan sonucu iş adamı Kumludağ, İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü'ne getirildi."

Ekrana Korhan'ın elleri ters kelepçeli bir şekilde evden çıkarılması getirildiğinde ağlamaya başladım. "Korhan!" diye bağırdım televizyonun önüne çöküp elimi Korhan'a götürürken.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin