Keyifli okumalar
İtalyanca kelimeler böyle yazılacaktır.
________________________________
Çağ'dan
Ellerimdeki ipi sürterek çözmeye çalışırken dişlerimi sıkıyordum. Buradan kaçmanın bir yolu olmalıydı.
Tanıdık depoda gezindirdim gözlerimi. Tam o sırada kapı hızla açıldı. Diana'nın topuklu sesleri odayı doldururken kafamı biraz yukarı kaldırarak ona baktım.
Dizlerimin üstünde olduğum için onunla göz göze gelmek zordu.
"Bakıyorum da çok sinirli gözüküyorsun. Neden?" Alaycı sesiyle konuştu.
"Çöz şu ipleri düzgünce konuşalım."
Histerik bir kahkaha attı ve sinirli bakışlarını benimle buluşturdu. "Anlaşmamıza ihanet ettin! Hani ayıracaktın onları? Pera senin, Korhan da benim olacaktı! Neden bir siki de beceremedin!?"
"İstemedim. Artık Pera'nın mutlu olması gerekti. Ve fark ettim ki Pera, Korhan ile mutlu Diana."
"Korhan onu sevmiyor sus!" Okyanusu andıran gözlerini yüzüme dikti. İçinde büyük bir kıskançlık vardı.
"Bunu kabul et Diana. İkimiz de sevdiklerimizi elde edemeyeceğiz." Elini kaldırarak yüzüme sert bir tokat geçirdi. Kafam yana düştüğünde çenemi sıkarak gözlerimi kapattım.
"Karsu olmasa bunların hiçbirini yapamayacağını biliyorsun değil mi?" Yarasını deşmek ister gibi gülümseyerek konuştum.
"Evet, biliyorum ben bir hiçim. Etrafımdaki herkese zarar veriyorum." Konuşmaya devam etti. "Evet ben mutlu olmayı hak etmiyorum. Tüm suç benim. Çünkü ben sevdiği adamın peşinden koşan zavallı, kendini güçlü sanan biriyim." Gözlerinin dolduğunu gördüm. Saklamak için arkasını döndü.
"Sen takıntılısın Diana. Bu sevmek değil. Sevseydin zarar vermezdin."
"Takıntı ya da değil ben Gerardo'ya sırılsıklam aşığım! Sen bunu bildiğin halde Pera'yı ondan uzaklaştırmadın." Hışımla bana döndü ve gözlerimiz buluştu.
"Onlar o kadar mutluyken Pera'ya bunu yapamazdım Diana."
"O zaman anlaşmayı neden kabul ettin?"
"O zamanlar daha acımasızdım ama artık sevdiğim kadının mutluluğuna izin veriyorum. Sen de öyle yapacaksın Diana. Başka yolu yok."
"Var. Öldüreceğim o sürtüğü... Seni de onun yanına göndereceğim."
"Bunları yaptıktan sonra Korhan'ın senin olacağını mı düşünüyorsun? Sen hastasın kızım, hasta."
Eğilerek gömleğimin yakalarından tuttu ve bağırmaya başladı "Evet hastayım! Hastayım ve delirdim tamam mı?"
"Dante!" dediğinde karnımda bir ağrı hissetmiştim. Ölecektim, ne kadar çok istesem de korkuyordum ölmekten. Pera'yla tamamlanmamış bir hikayemizin olması en çok koyan şeydi.
Dante iri cüssesiyle içeriye girdi. Elinde silah ve bıçak vardı. Diana arkasını dönerek silahı ve bıçağı elinden aldı.
Dante Diana'nın kulağına eğilerek bir şeyler fısıldadı. Diana mavi gözlerini büyüttü ve "Çabuk yok etmeliyiz bunu." dedi. Benim hakkımda kötü şeyler dediğini anlamıştım. Ölüm korkusu tüm vücudumu kaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...