🌊|5

5.6K 128 37
                                    

2016 Antalya

"Başın sağ olsun kızım."

"Vah vah, nasıl da gencecik. Kendine nasıl sahip çıkacak? Allah kolaylık versin kızım."

"Başın sağ olsun, mekanları cennet olsun inşallah."

Dün geceden beri aralıksız ağladığım için başım çatlıyordu. Yüreğimdeki yangın zamanla geçer sanırdım ama daha da büyüyordu. Bütün komşular, tanıdıklar, akrabalar mezarlıktan ayrıldı.

Tek başıma annemin ve babamın yeni örtülmüş topraklarının yanındaydım. Yere çökmüş bir babamın isminin yazılı olduğu tahtaya, bir anneminkine bakıyordum.

Periha Adıgüzel
06.07.1964
01.06.2016

Haktan Adıgüzel
26.12.1961

01.06.2016

"Neden anne? Neden baba? Neden bıraktınız beni? Benim sizden başka kimsem yok ki! Bıraktınız beni, hani hep yanımda olacaktınız! Yoksunuz işte, yoksunuz! Beni bıraktınız." Çöktüğüm yerde hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladım. Haykırıyordum, isyan ediyordum.

Babamın toprağına dokundum "Baba, sen, beni okutmadan göçmeyecektin bu dünyadan? Fikrin nasıl değişti? Neden bıraktın beni?" Tahtaya elimi koyup biraz da oraya yaslandım.

"Annem, annem, bırakma beni n'olur geri dönün. Tamam şakaysa güleceğim vallahi güleceğim. Ama n'olur gelin. Annem ben senin kokunu alamıyorum artık. Yoksun!" Daha fazla konuşmaya takatim kalmadı ve ağzımı kapatıp kafamın içinden konuşmaya başladım.

Babamın benim uyumam için söylediği ninniyi mırıldandım.

"Bebeğin beşiği çamdan
Yuvarlandı düştü damdan
Bey babası gelir Şam'dan

Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy

Çamlıbel'den çıktım yayan
Dayan ey dizlerimdayan
Kardeş atlı bacı yayan

Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni nenni"

Günümüz İtalya

"Baba?" Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Emsemden akan terler, hızlı nefes alış
verişlerim...


Gözlerimi ovuşturdum, kalbim güm güm atıyordu. Rüyamda ne görmüştüm bilmiyordum ama kötü bir şey gördüğüm ortadaydı.

Bakındığım zaman, hastane odasında olduğumu fark ettim. Bir yatakta yatıyordum. Birinin nefes sesini duydum hemen kafamı sağa çevirdim. Korhan'ın yattığını fark ettim. Ayağa kalktığımda başım döndü, duvara tutundum.

En son birinin kollarına bayıldığımı hatırlıyordum.

Banyoya girdim, saçım başım dağılmıştı. Ağzımdan salyalar akmış, gözlerim şişmişti. Kıyafetim olmadığı için yıkanmadım ama yüzümü falan iyice yıkadım.

Üstümdeki ceketi şimdi fark ediyordum. İçimde siyah sutyenim, üstünde ise ceket vardı.

Hemen banyodan çıktım, odanın kapısını açtığımda kapının önünde koruma olduğunu gördüm.


İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin