🌊|34

1.4K 57 73
                                    

Keyifli okumalar!

Araba ormanın içinde bir araziye doğru ilerlerken şaşırmamıştım.

Etrafında hiçbir evin bulunmadığı 2 katlı bir müstakil evin kapısı yavaşça açıldı. Bahçeye girdikten sonra Yılmaz evin önünde durdu.

Korumalar kapımızı açtığında arabadan yavaşça indim ve etrafa bakındım.

Kulağıma çalınan havlama sesiyle gözlerimi kocaman açtım.

Kafamı çevirdiğimde üzerime doğru gelen Paskal'ı gördüm ve o anda tiz bir çığlık attım. "Korhan!"

Arabanın arkasından dolanıp Korhan'ın yanına koşarken onun bıyık altından güldüğünü gördüm. Ben Korhan'ın yanına koşarken Paskal da benim yanıma koşuyordu.

"Bir şey yapsana! Paskal git!"

"Dur, seni özlemiş oğlum. Paskal gel!" Dizlerine vurarak neredeyse benim kadar olan köpeği yanına çağırdı. Paskal hedefini değiştirip Korhan'ın kucağına atlarken derin bir nefes aldım.

"Neyinden korkuyorsun şu küçücük şeyin?"

(Pera'nın sıfad)

"Tabi ya minicik bir şey

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Tabi ya minicik bir şey." Korkarak seyrek adımlarla Paskal'dan uzaklaşmaya çalışırken Korhan hala gülüyordu.

"Korhan!" diye bağırdığım sırada Paskal da bana doğru havladı.

"Sus len!" O havladıkça ben bağırdığım için köpekle kavga ediyormuşum gibi bir görüntü vardı. Olayın saçmalığına sinirden gülerken gözüm arkadakilere takıldı. Onlar da gülüyordu!

"Ben bi kere düşünebiliyorum, yani daha üstünüm sus. Kazandım." diyip saçımı savurduktan sonra eve doğru yürümeye başladım.

Korhan'ın ve Yılmaz'ın gülüşme sesleri gelmeye devam ediyordu.

Kafamı çevirip kaşlarımı çatarak onlara baktığımda Yılmaz anında sustu ama Korhan'ın yüzündeki tebessüm hala duruyordu.

Yılmaz'a ağzının içinde bir şeyler geveledikten sonra yanıma gelmeye başladı.

"Benimle çok uğraşıyorsun ama ben bunun intikamını alır gibiyim Korhan." dedim yan yan ona bakarken.

"Yap tabi, yeter ki sen yap." Gözlerimi devirdim ve eve yürümeye başladım.

Eve vardıktan sonra kapı açıldı ve orta yaşlarda sarışın bir kadın bizi karşıladı.

Gülümseyerek kenara çekildiğinde Korhan onu umursamadan içeri girdi. Ben de peşinden girdim.

Beyaz ve ferah koridora baktım. Sol tarafında dönerek yukarı çıkan bir merdiven vardı. Koridorun sonunda salon olduğunu düşündüğüm odanın kapısı yoktu.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin