🌊|8

3.3K 80 19
                                    

Kafamın üstünde vızıldayan sinek gözlerimin aralanmasına sebep oldu. Elimle kovalayıp söverken oflayarak yorganı kafamdan çektim. Elimi Korhan'a attığımda elim boşluğa düştü. Yatağın içinde yoktu, yatakta dikleşerek esnedim. Dağılan saçlarımı yüzümden çektim. "Korhan?" Seslendim fakat ses gelmedi. Kalkıp banyonun kapısını tıklattım ama yine ses gelmedi. Kapıyı açıp yüzümü yıkadım.



Enseneyerek merdivenleri inmeye başladım. O sırada kulağıma gülüşme sesleri geldi. Merdivenleri daha hızlı indim. Salona baktığımda Korhan bir kadına sarılıyordu ve o kadar samimiydi ki resmen kızı yutmuştu. Kız da aynı samimiyete sahipti.




Onlara çaktırmadan sessiz adımlarla salona girdim. Sarılmayı bıraktılar, Korhan kızın yanağına sulu bir öpücük kondurdu.




"Kokunu bile özlemişim." Korhan öyle bir dalmıştı ki beni fark etmiyordu. Kız da o da 32 diş sırıtıyordu. "Korhan, müsait değilsin sanırım?" En sonunda yüksek sesle konuştum. Korhan ve kız şaşkınlıkla sesin geldiği tarafa yani bana baktılar. Korhan gülümsemesini silmedi fakat kızın yüzü düştü ve beni büyük bir kibirle baştan aşağı süzdü.





"Kim bu kadın?" İkimizin de ağzından aynı kelimeler döküldü. Kız tek kaşını kaldırmış Korhan'a bakıyordu.




"Ben Pera, Korhan'ın sevgilisiyim." Dudağımın tek tarafıyla gülerek elimi uzattım. Kız kaşlarını daha çok çattı.





"Bahsettiğin Pera bu muydu?" Korhan'a şaşkınlıkla döndü. Korhan onu es geçerek bana baktı "Kardeşim Kardelen, yabancılarla pek fazla samimi olmayı sevmez. Ama tanırsan çok iyi biridir." İçten içe derin bir oh çektim ve yüzümdeki gıcık ifadeyi dağıttım.






Kolunu kardeşinin boynuna attı ve saçını öptü. Ben de gülümseyerek kafamı salladım "Keşke daha önce söyleseydin. Bir an böyle görünce korktum ne yalan söyleyeyim." Kardelen de yapmacık bir gülümsemeyle güldü.







"Yani söyleyecektim ama ani oldu. Geleceği kesin değildi." Kardelen benden biraz daha uzundu fakat çok güzel bir yüzü vardı. Abisinin gözleriyle aynı olan ela gözleri, kahve saçları vardı. Saçları çok fazla uzundu.






Korhan'ın kolunun altından çıkıp koltuğa oturdu. Korhan da geçip oturunca ben de oturdum.







"Pek güzel bir tanışma olmadı ama tanıştığıma memnun oldum." Elimi uzatıp sıkmasını bekledim. "Ben de tanıştığıma memnun oldum, abimin yanında bir kadın görmeyeli uzun zaman olmuştu. O yüzden öyle şaşırdım. Kusura bakma." Samimiyeti vardı ama öyle içten değildi, sanki abisinin gözüne girmek için yapıyordu.







"Sıkıntı yok." Kafamı aşağı yukarı salladım. Korhan'ın telefon sesi salonu doldurdu. "İki dakikaya geliyorum siz oturun." Korhan'ın gidişini pür dikkat izledi ve ardından bana döndü.







"Demek yeni eğlencesi sensin?" Anlamamış gözlerle yüzüne baktım "Nasıl?"







"Diyorum ki bakalım senin son kullanma tarihin ne kadar sürecek. En uzunu 1 yıl 8 ay sürmüştü." Bacak bacak üstüne atıp alayla güldü.








"Ne saçmalıyorsun sen? Korhan beni bırakamaz, ben onu istersem bırakırım." Dişlerimin arasından konuştum.








Büyük bi kahkaha attı "Bu sözlerinden anlıyorum ki sana daha bipolar olan kişiliğini göstermemiş." Ben ağzımı açacakken Korhan salona girdi.








İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin