________________________________
⏳️
Keyifli okumalar!
Görüş açıma giren sarı harelere olan özlemimi fark ettim.
Farkına vardığım gerçeklikle "Korhan," dedim nefesimi vererek.
Korhan önündekileri iterek üzerime gelmeye başlayınca ona doğru koşmaya başladım. Ellerini sırtımda hissedince kucağına atladım ve sımsıkı sarıldım.
Hissettiğim koku ve sıcaklık gözlerimi doldurdu. Korhan dudaklarını boynuma attı ve kokumu içine çekti.
İkimiz de konuşmadık ama birbirimize çok şey anlattık. Kalbime sıcaklığı ulaştı, titreyen ellerim onunla durdu.
6 Ocak Türkiye
İlahi bakış açısı
"Birazdan gideceksin, mahkeme saat dokuzda. Diyeceklerini unutmadın değil mi?" Korhan bıkkınca Zehra'ya kafa salladı.
"Batu'yla Yılmaz geldi mi?"
"Uçaktan inmişler, onlar direkt mahkemeye gelecek." Korhan kafasını salladı ve ayağa kalktı.
Kapıdan çıkacakken Zehra yutkundu ve "Rica ederim," dedi.
Korhan nefesini verdi ve burun kemerini sıktı sabır dilercesine. "Sen bir şey yapmadın ki?" dedi sinirli bir ses tonuyla ve kapıdan çıktı.
Kapıdaki gardiyana ellerini uzattı "Son kez görüyorsun beni." dedi yüzündeki sırıtışla.
"Hadi bakalım," dedi gardiyan.
Koğuşun önüne geldiklerinde gardiyan kelepçeyi çıkardı. Korhan son kez gördüğü yere girerken içinde hissettiği sabırsızlığı durduramıyordu.
Koğaşa girdi ve üstüne hızla takım elbiselerini giydi. Saat sekiz civarı olduğu için biraz daha acaleci davrandı. Uzun zaman sonra tıraş olduğu için aynaya bakabiliyordu. Saçlarını eliyle düzeltikten sonra tuvaletten çıktı.
Yatağına oturup askerleri beklemeye başladı.
🌬
Korhan sağ tarafında Batu solunda ise Yılmaz ile merdivenlerden aşağı inerken oluşan kalabalığa baktı. Bütün gazeteciler gelen haberle şok olmuştu ve alacakları primi düşündüklerinden Korhan'dan tek kelime almaya çalışıyorlardı.
"Korhan Bey suçsuz yere yattığınız altı ay hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Söylemek istedikleriniz var mı?"
Korhan ilk ve son kez konuşmak adına ağzını açtı "İlk başta da dediğim gibi ben suçsuzdum. Buna rağmen beni cezalandıran ve yargılayan herkesten gerekeni alacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...