🌊|27

1.4K 57 35
                                    

Kitabımız 47 bin okunmaya ulaştı desteklerinizden dolayı teşekkür ederim💘

Keyifli okumalar!


Cesaretimi toplamış, telefonu açacakken birden kapandı. Derin bir iç çektim.

Bu sefer Batu'nun aradığını gördüm.

"Pera acilen Korhan'la konuşman gerek. Yalan bile olsa konuş, lütfen." Batu'nun telaşlı sesini işittim.

"Noldu? Sakince anlatsana."

"Senin videonu gördü. Şimdi çıldırdı, tüm her şeyi yıkıp döküyor. O çocuğu öldürecek. Yani kısacası konuşman gerek. Ne bileyim, yalan falan de."

"Onunla konuşacak bir şeyim yok benim."

"Ya Pera nolur yapma. Bilmediğin bir şeyler var. Gerçekten pişman olacağın şeyler yapma."

"Sen de mi Batu? Kafayı yemişsiniz siz."

"Tamam peki. Korhan'ın oraya gelip birilerine zarar vermesini istiyorsan konuşmazsın. İyi geceler."

"Of! Tamam ver konuşacağım." Yatağın ucuna oturup dirseklerimi dizlerimin üzerine koydum.

"Veriyorum dur."

Birkaç saniye sonra telefona Korhan'ın nefes alışverişleri geldi.

"Korhan,"

"Ne özür falan mı diliyeceksin?" Burnundan aldığı hızlı nefesleri duyabiliyordum. Çok öfkeyliydi.

Gözlerimi devirdim. Bir de üste çıkmaya çalışıyordu. "Suçsuz insanları öldürmeye kalkma. Senden özür dileyecek değilim."

"Suçsuz mu? Gelmiş piç, benim olana dokunmuş! Bir de suçsuz mu?" Masaya elini vurduğunda olduğum yerde sıçradım.

"Onun bir suçu yok. Ayrıca biz ayrıldık. Anladın mı? Ben senin değilim. Kaybettin o şansını."

"Pera bak bilmiyorsun. Lütfen yapma."

"Tamam Korhan, ben zaten hiçbir şeyi bilmiyorum."

"Pera,"

"Ne var?"

"Pişman olacaksın."

"Peki, iyi geceler sana." Dedim ve yüzüne kapattım. Telefonu komodinin üzerine fırlattıktan sonra başımı yastığa koyar koymaz gözümü kapattım.

Birden bulanan midemle koşturarak aşağı indim. Banyoya girerek kusmaya başladım.

Nefes nefes kalmış bir şekilde klozetin önğnden kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Sanırım alkondendi.

🌬

Sabah 8 gibi gözlerimi açtım. Başım inanılmaz bir şekilde ağrıyordu.

Şakaklarımı ovuşturarak yataktan kalktım. Esneyerek kapıyı açtım ve aşağı indim. Banyoda yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa ilerledim.

Masanın üzerindeki sigara paketini aldım ve bir tane yaktım.

İçeriden gelen takırtıları duyduğumda tedirgin oldum. "Oya?" diye seslendim.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin