🌊|35

1.5K 63 51
                                    

Kitabımız 83 bin okunmaya ulaştı, desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim🌬🤍🎀

Keyifli okumalar!
__________________________________

"Sadece aşk ve sevgi her şeyi değiştirir."

🌬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌬

Araba havalimanına geldikten sonra uçağa sessizce yürüdük.

Elimi tuttuğu sırada sıcaklığıyla soğuk tenim buluştu ve tüm tüylerim ayağa kalktı. Ateşe dokunmuş gibi geri çektim elimi.

Şaşırmamıştı, iç çekti ve yürümeye devam etti.

Uçağın merdivenlerinden hızlı adımlarla çıktı. Kendi koltuğuna geçerken ben de yanına oturdum.

Batu'nun ve Yılmaz'ın olmadığı bir uçak yolculuğu garip gelecekti.

"Acıkmadığından emin misin? Sadece bir sandiviçle duruyorsun."

Kafamı hayır anlamında salladım. "Ne taktın sende benim yediğime ya."

"Takarım tabi ki, sonuçta konu sen ve bebeğimiz." Her bebeğimiz dediğinde değişik oluyordum. Hala inanamıyordum. Sanki gerçek değildi. Birkaç ay önce 2 yabancıydık. Şimdiyse bir bebeğin ebeveyni olacaktık.

Gülümsedim. Anne olacaktım, ne zaman düşse yanına koşacaktım. Hayatı öğretecektim ona.

"Bana bundan bir yıl önce saplantılı bir mafyayla aynı ortamda bulunacaksın hem de ondan bir bebeğin olacak deselerdi hayatta inamazdım. Ama hayat işte her şey oluyor." Elim karnımın üstünde konuşurken beni pür dikkat dinliyordu.

O da gülümsedi "Ben de hiç inanmazdım. Beni gerçekten kabullenebilecek birinin asla olmayacağını düşünürdüm."

Onun bana baktığı gibi ben de ona bakıyordum. Yutkunarak elimi yanağına götürdüm "Ben seni kabullendim."

Dudaklarına yaklaşarak öpmeye başladım. Karşılık verirken kırılacak bir vazoya dokunur gibiydi.

Kısa bir öpücükten sonra geri çekildim. "Affedildim mi demek oluyor bu?" Bir çocuk gibi sorduğu soruya gülmeden edemedim.

"Şimdilik." dediğimde yine yüzünü astı.

"Nasıl şimdilik?"

"Sen tehlikeleri ortadan kaldırmadığın sürece şimdilik." Gayet açık ve net konuşmuştum.

"Diana'yı neden ortadan kaldıramadığımı biliyorsun Pera?" Göz devirerek kafamı salladım.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin