Keyifli okumalar!
Şarkı...
_________________________________25 Ağustos
İlahi Bakış Açısı
Batu, elleri önden kelepçeli Korhan'ın askerler tarafından cezaevine götürülmesini izlerken içli içli ağlıyordu.
Zehra ne yaparsa yapsın onu kurtaramamıştı. Korhan 11 yıl 3 ay cezaya çarptırılmıştı.
Batu kara kara Pera'ya bunu nasıl söyleyeceğini düşünüyordu. Ama biliyordu ki bir umut vardı. Zehra'nın söylediğine göre bu umuda inanıyordu.
Batu yanağındaki yaşları sildi. "Abi, ne yapacağız?" Ondan daha kötü durumda olan Yılmaz Batu'nun omzuna elini koydu. Batu yüzünü eliyle kapatarak ağlamaya devam etti.
"Yılmaz, Pera'ya sen söyle. Yapamam ben."
"Abi, çocuğa bir şey falan olmasın?"
"Öğrenmezse daha kötü olur Yılmaz."
1 saat sonra
Zehra ve Yılmaz Batu'nun evinde istişare yapıyorlardı. Nasıl bir yoldan izleyeceklerinde en etkili eleman Zehra'ydı. Kurduğu planlar hepsine göre mantıklıydı. Planların işleyişini zaman gösterecekti.
🌬
Yılmaz eli belinde hızlı nefesler alırken Pera'yı sonunda arayabildi.
Pera mahkemenin bugün olduğunu biliyordu fakat Batu saatini daha geç söylemişti. O yüzden Pera hâlâ mahkemede olduklarını sanıyordu.
Bir anda Yılmaz'dan arama gelince heyecanla açtı "Alo?"
"Alo," Yılmaz alnını sıvazladı.
"Yılmaz, mahkeme mi sonuçlandı? Ne oldu söylesene." Pera iyice streslenmişti.
"Önce bi oturur musun bir yere? Bir de yanında Kardelen var mı?" Pera hemen koltuğa oturdu yanındaki Kardelen'le göz göze geldi.
"Evet yanımda."
"Sakin ol lütfen,"
"Yılmaz, daha da stres oluyorum ne diyeceksen der misin?" Yutkundu ve terden boynuna yapışan saçları çekti.
"Abim..." dedi devamına dili varmıyordu.
"Ya bu cezaya bakma sen, halledeceğiz. Tamam mı? Sakin ol o yüzden."
"Yılmaz!" Pera gözünde yaş birikmişken bağırdı. "Kaç yıl aldı? Söylesene!"
"On bir..."
Pera'nın gözü seğirdi ve elindeki telefon yere düştü. Yanağından hızla yaşlar düşmeye başladı.
Kardelen şok olmuş bir şekilde olduğu yere çakılı kaldı.
"Ne? Ne?" Soluk soluğa nefes alırken Pera'yı izliyordu.
Pera bağırmadı, ağlamadı, konuşmadı, görmedi, duymadı. Pera yaşamadı. Pera'nın kalbi atmayı bırakmak istedi.
Gözüne bir anlığına perde inmişti. Oturduğu koltuktan öne doğru düştü ve bilinci kapandı.
2 Ay Sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...