🌊|25

1.3K 49 4
                                    

Keyifli okumalar!

Oya ile evi toparlamamız uzun zaman almıştı. Biz evi toplarken Onur markete gidip kahvaltılık bir şeyler alıp gelmişti.

Biz evi toplarken yorukduğumuz için kahvaltıyı Onur hazırlamıştı. Terastaki masaya sofrayı kurduk ve oturduk sandalyelere.

"E şimdi anlat bakalım şu işi baştan."

"Kız bi yemeğini yesin, Oya." Onur ekmeğine yumurta doldururken konuştu.

Oya ona göz devirerek iç çekti. "Kahvaltıdan sonra ben sana detaylıca anlatırım."

"Benim bugün dışarıda birkaç işim var. Çıkacağım. Siz de evi dağıtmayın."

"Ay sanki üç yaşındayız. Abart sende." dedim elimdeki reçelli ekmeği yerken.

"O ihtimal çok çok yüksek. Hele Oya için bi hayli gerçekci."

"Ya senin benimle uğraşmaktan başka aldığın zevk yok mu? Bi git ya." Onur kıs kıs gülmeye başladığında Oya yüzünü astı.

"Pis." diye fısıldadı.

"Ne dedin sen?" Onur sert tavrını ortaya koydu.

"Abi böyle bakınca valla karizma değil komik oluyorsun ya." Onur bir anda duraksadı. "Sus çocuk. Kulaklarından tavana asarım bak seni."

"Kulaklarımdan tavana asmadın da ayaklarımdan sobaya asmıştın. Çok iyi hatırlıyorum." Ben gülmeye başladığımda Oya 'sen de mi?' der gibi baktı.

"Yapmışımdır." Onur gururla gerindi.

Çayımı içerken derin bir nefes çektim.

"Çok konuştun. Git ders çalış eşek." Onur, Oya'nın kafasına vurduğunda kaçar gibi içeri gitti.

"Ya abi!" Oya onu kovalamaya giderken ben gülümsedim. Hala değişmemişlerdi. Bir insan 7'sinde neyse 70'inde de öyleydi.

🌬

"Tam bir şerefsizmiş. Orospu çocuğu." Oya ona anlattığım şeyler karşısında çok öfkelenmişti.

Ben ise ağlayarak anlatmıştım. Hala da gözümden yaşlar süzülüyordu. "Ben bunu hak etmedim." dedim ağlarken.

Oya kollarını bana sarıp "Ay Pera! Saçmalama, bu it için ağlanır mı ya?" dedi. Yumuşak ellerini yanaklarıma koyup yaşları sildi.

"Bak sana ne diyeceğim. Bu gece bi clup'e gidelim. Şöyle kendine gel. Abim de yok hem?" Heyecanlı heyecanlı elindeki kahvesini bırakarak konuştu.

"Of saçmalama bu tiple mi?" Morarmış göz altlarımı göstererek konuştum.

"Evet! Ne varmış tipinde. Kızım elini sallasan ellisi. Bi it için ağlamaya değmez."

Dudağımın tek tarafı kalktı "Of, sence o kız mı daha güz-" Rana'dan bahsettiğimi anlayınca lafımı kesti "Başlatma şimdi o kıza da sana da. Kalk seni bi kendine getirelim."

🌬

Oya'nın zorlamaları sonucunda duşa girmiş, biraz bakım yapmış ve saçımı düzleştirmiştim.

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin