Öncelikle desteklerinizden dolayı bir teşekkürde bulunmak istiyorum🙏 Kitabımız 50 bin okunmaya ulaştı! Bu kitaba başlarken hiç böyle şeyler düşünmemiştim. Bu kadar seven olacağını bilmezdim :) Yorumlarınız, oylarınız ve okumalarınız için hepinize teşekkür ederim💞 Umarım adım adım 100 bin okunmaya ulaşırız :)
Keyifli okumalar!
Korhan'dan
"Abi," Duvardan sekerek kulağıma ulaşan ses dalgaları ve kolumu dürten el yüzünden uyandım.
"Ne var yine?" Uykulu gözlerle Yılmaz'a baktım.
"Abi, sanırım Çağ Pera'ya bildiği her şeyi anlatacak." Hemen uyku mahmurluğunu bırakarak kendime geldim.
"Tamam, Pera kendine bir şey yapabilir. O yüzden kameraları iyi inceleyin. Ayrıca Osman'a da zarar verebilir. Dışarı çıkarsa peşinden gideceğiz." Saçlarımı elimle karıştırdım.
"Tamam abi."
Kafamı salladım. O, odadan çıktıktan sonra ben de masamın başından kalkarak koltuğun üzerindeki ceketimi aldım ve giydim.
Masanın üzerindeki silahı belime yerleştirdikten sonra saçımı elimle düzelttim.
Pera'dan ayrı kalmak bana iyi gelmemişti. Artık uyuyamıyordum bile. Onsuz nasıl yaşıyormuşum anlamıyorum.
Sesini duymayalı haftalar olmuştu. Kokusunu içime çekemiyordum. Ona sarılamıyordum bile.
Hepsi Diana yüzündendi.
Bildiği her şeyi polise dökmüştü. Polis ise İtalya'daki 3 kumarhanemi basmış ve mühürlemişti. Oradakileri de tutuklamıştı.
Bununla kalmayacağını biliyordum. Pera'ya da zarar verecekti. Buna engel olmalıydım. İtalya'ya gidemezdik çünkü tutuklananlar kurt gibi etrafımdaki herkese zarar verirdi.
Buna göz yumamazdım. Eğer Pera'ya bunu düzgün bir şekilde anlatıp, onunla bir süreliğine ayrı kalmamız gerektiğini söyleseydim beni yalnız bırakmayacağını biliyordum. O yüzden Rana'yı da işin içine katıp bir oyun oynamıştık. 2 ayrı videoyu birleştirip sanki Pera'yı aldatmışım gibi yapmıştık.
Canı çok yanmıştı. İnanamamıştı, inanmak istememişti. Çünkü bana güvenmişti. Fakat artık o güveni kalmamıştı.
Tekrar kazanmam çok zordu. Ama tek bildiğim bir şey vardı; o yine sadece benim olacaktı.
🌬
"Batu, tahmin ettiğim gibi Pera evden çıktı. Osman'ın evine gidecek. Peşinden gideceğiz. Onu öldürme ihtimali çok yüksek o yüzden bu işi ben halledeceğim."
Karşımda beni pür dikkat dinleyen Batu hemen kafasını salladı. "Tamam, arabaları hazırlatıyorum."
"Hayır, arabaları değil. Sadece 2 araba olacak. Birinde cesedi halledecek ekip. Diğerinde ise biz." Anlamış gibi tekrardan kafasını salladı.
Sandalyemden kalkarak saate baktım. Sabah 5'ti.
Telefonum titrediğinde hemen açtım.
"Abi arabalar hazır."
"Çıkalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomansaÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...