🌊|46

194 15 5
                                    

Aşklarım sıralamalarımız çok güzell daha güzel olması için bölümlere bol bol yorum yapar mısınız gerçekten yorumlarınız beni çooook mutlu ediyorr🥹🫶🏻

⏳️

Keyifli okumalar!
_______________________________

2 Hafta Sonra

Pera 30 haftalık hamile*

"Paskal, gel buraya! Anneyi rahat bırak." Ellerim sırtımda yürümeye çalışırken bacakalarıma atlayan Paskal'ı uzaklaştırmak için Korhan yanıma doğru yürüyordu.

"Dur tamam bir sorun yok." Korhan belime girerek beni kucağına aldığında minik bir çığlık attım ardından da neşeli bir kahkaha.

"Ne zaman şu ani hareketlerini bırakacaksın?" dedim elim boynundayken.

"Hoşuna gitmiyor değil?" dedi kaşlarını kaldırarak.

Hafifçe kafa salladım "Hadi indir birileri görecek." Kış bahçesindeki koltuklara yaklaşmışken inmeye çalışıyordum.

"Görsünler," Korhan'ın dudaklarını bir anda kendi dudaklarımın üstünde hissedince şaşkınlıkla kaşlarım kalktı. Dudaklarının büyüsüne kapılmam uzun sürmedi.

Yumuşakça oturduğumuzda Korhan'ın kucağındaydım. Usulca dudaklarından ayrıldım.

Karnımde bir tekme hissettiğim sırada yüzüm ekşidi. Çok hareketlenmeye başlamıştı.

Korhan'ın hemen yüz ifadesi değişti, "N'oldu güzelim?" başını yan yatırarak bana baktı.

"Tekme attı, bir şeyim yok." dedim sırtımı göğsüne yaslarken.

"Oğlum tamam benim oğlumsun biliyorum ama anneye vurulmaz." diyerek karnıma dokundu. Elini tutarak güldüm "Senin gibi şiddet yanlısı olmayacak. Onu değişik spor kurslarına yazdırmana izin vermem, oğlum müzikle ya da matematikle ilgilenecek." dedim. Gözleri bir anda büyüdü "Nasıl yani ben oğluma sol kroşe, nakavt öğretemeyecek miyim? dediğinde kafamı olumsuz anlamda salladım "Hayır tabi ki de,"

"Kendi seçsin o zaman." dedi bir dudağı yukarı kıvrılarak. Bir çocuğun ne görürse onu yapacağını bildiği içindi sanırım bu mutluluğu.

"Bu pis işlere bulaşmasını istemiyorum. Bahsettiğim boks falan değil. Anlıyorsun değil mi beni?" Bir anda ciddileşerek başımı omzuna koydum.

Eli saçlarıma giderken derin bir nefes aldı. "Annem de oğullarının bu işlere bulaşmasını istemiyordu fakat bilmediği bir şey vardı; biz bu işlerin içine doğmuştuk. Elinden hiçbir şey gelmezdi."

"Neden peki? Neden başka birine devretmiyorsun onca şey yaşadıktan sonra. Dümdüz otelleri yönet, pamuk sat ne bileyim pis işlere bulaşmadan yap bir şeyler işte." Başımı kaldırıp yüzüne baktım.

Kafasını olumsuz anlamda sallayarak sahte bir şekilde güldü "Söylediğin kadar kolay değil. Dediğim gibi biz bu işin içine doğduk. Tanrı kurban olarak bizi seçti."

Gözlerimi devirerek tekrar başımı omzuna yasladım. "Peki," dedim burnumdan nefesimi vererek.

"Trip mi yiyorum?" dediğinde sustum ve Paskal'ın şöminenin yanına kıvrılıp uyurkenki tatlılığını izlemeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin