🌊|7

5.5K 115 56
                                    

"Nasıl yaparsın bunu? Bana nasıl ihanet edersin! Şerefsizin tekisin, iğrenç bir varlıksın!"







Kadın, onu aldatan adama öfke kusuyordu. Yumruklarını göğsüne indiyor ama adam kılını bile kıpırdatmıyordu.








"Konuşsana! Yapmadım, sen yanlış anladın desene!" Ağlamaktan helak olmuş boğazı, konuştukça acıyordu. Durmadan ağlamaya devam etti.










"Neden inkar edeyim? Yaptım." Kadın bir anda hiç ağlamamış gibi sustu, adama vurmayı bıraktı. Gözlerinin en içine bakarak adamı çırılçıplak soydu.









Gözleriyle yüzüne tükürürcesine baktıktan sonra çekip gitti.

...

Aptal rüyamdan nefes nefese uyandım. Korkmamıştım fakat bu denli gerçekçi olması garibime gitnişti. Resmen bir film sahnesi izliyormuş gibi olmuştum.









Gözlerimi ovuşturdum, kafamı soluma çevirdim. Korhan hala horul horul uyuyordu.









Yataktan kalktım, dağılan saçımı toplayıp elimi yüzümü yıkadım.









Üstüme siyah uzun bir tişört altıma da tişörtün kapattığı siyah şortu geçirdim. Sonra aşağı indim.









Mutfağa girdiğimde bir çalışan yoktu. Sanırsam o olaydan sonra çalışan açığı çıkmıştı ama kargaşanın içinde fark edilmedi.










"Kızım Pera, bundan önce başkası mı yemeğini hazırlıyordu?" Kendi kendime konuşmayalı uzun zaman olmuştu. Hemen destek çıkan 'anne' kişiliğimle beraber kahvaltı hazırlığına girdim.










Dolaptan malzemeleri çıkardım. Tezgahın üstüne koydum. Tek sorun tavaları bulmaktı.










Aşağıdaki bütün dolaplara baktım ama bulamadım. Üste yetişmeye çalışırken bir ara tezgaha çıkmayı düşündüm. Sonrasında bir sandalye çekip çıktım. Zor bela tavayı aldıktan sonra ocağın başına geçtim.










Pastırmalı sucuğu pişirirken bir şeyler mırıldanıyordum.








Arkamdan bir el bana sarılınca yerimden sıçradım "Ay korktum, bir anda öyle gelinir mi?" Boynumu öpen Korhan'a doğru konuştum.










"Günaydın güzelim." Yanağımı da öpüp yanıma geçti.









"Günaydın."









"Sen ne yapıyorsun? Neden çalışan yok?" Kendine sorar gibi içinden konuştu. "Ben onu unuttum tamamen." Elini alnına vurdu.









"Elimize yapışmadı ya, yaparım ne var?"









"Sen bırak onu, ben başka bir şey yapacağım." Aklına bir şey gelmiş gibi güldü.







"Ne geldi gene aklına?" Ben de alaylı ses tonumla konuştum.








"Sana hayatında yediğin en güzel pizzayı yapacağım." Yumurtanın altına kapattı ve arkadan malzemeleri çıkarmaya başladı.








İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin