🌊|9

2.9K 83 17
                                    

Biraz önce soğuk garajdan çıktığım için ellerim ve yüzüm buz gibiydi. Yorganın içinde ısınmaya çalıştım.






Tamamen yorganın içine girdim ve gözlerimi kapattım.







"Kızım! Onun sana zarar vereceğini görmüyor musun? Onun ne kadar kötü bir adam olduğunu gör Pera , gör!" Annemin boş odada yankılanan sesine döndüm. Kahve saçlarıyla ve neredeyse her gece giydiği beyaz, elbise şeklindeki geceleğiyle üstüme geliyordu. Ama yüzü yoktu, yüzü bulanık ve karanlıktı.







"Anne!" Bir şey diyemedim sadece dolu gözlerle seslendim. "Kızım annen haklı, o adam sana zarar verecek. Ben sana böyle mi öğrettim güzel kızım?" Bu sefer odada babamın kalın sesi yankılandı. Kareli pijaması ve uzun boyuyla annemin arkasından geliyordu. Onun da yüzü bulanıktı.









"Baba, anne-" Hiçbir söylecek lafım yoktu. Sustum.








"Bal!" Arkadan bir ses yükseldi bu ses kalbimin ağzımdan çıkıyormuş hissi vermesini sağladı. Korka korka, titreye titreye arkamı döndüm. "Bal, hani sen, benden başkasını sevemez, aşık olamazdın? Sen bize ihanet ettin, sevgimize ihanet ettin!" Çağ bana öfkeyle bağırıyordu. Onun yüzü vardı, masmavi gözleri bana her zaman sevgi ve aşkla bakardı ama bu sefer gözlerinde sadece öfke vardı. Korkarak yere, dizlerimin üzerine çöktüm. "Gidin! Korkuyorum gidin!" Yerde hıçkırarak ağlamaya başladım.









Adım sesleri uzaklaşmaya başladı, odada tek kaldım ama sonrasında tok adım sesleri bana yaklaştı. O tarafa bakmaya cesaret edemedim.










Yaklaşan el saçlarıma dokundu. O annem, babam ve Çağ gibi bana bağırmadı ve üstüme gelmedi. Saçlarımı okşayıp öptü. Yanıma çöktü, onun da yüzü bulanıktı. "Ben sana asla zarar vermem, onlar yalan söylüyor. Evet kötü biri gibi gözüküyor olabilirim ama sana çok aşığım. Güzelim benim." Beni koltuğunun altına çekti. Başımın üstüne çenesini yerkeştirdi. Ben hıçkırıklarla ağlıyordum. Bir anda "Pera." diye seslenmeye başladı ama ağladığım için ona cevap vermiyordum.









Beni omuzlarımdan sarsarak kendime getirmeye çalıştı. İsmimi tekrarlıyordu.







Boğulma hissi ile gözlerimç açtım. Nefes nefese kaldığımı fark ettim. Ensemden ve sırtımdan terler akıyordu. Elimi dağılan saçıma götürdüm. Alnımı ovuşturarak nefesimi düzenlemeye çalıştım. Etrafa baktığımda güneşin hafif hafif doğduğunu gördüm.









Yorganı üzerimden fırlattım ve ayağa kalktım. Banyoya girdim. Aynada kendimi görünce şaşkınlıkla ağzımı açtım. Gözlerim ağlamaktan kızarmıştı ve altları mosmordu. Saçımı topuz yapıp yüzümü yıkadım.










Çok fazla terlediğim için duş almaya karar verdim. Üstümdekileri çıkarıp suyu açtım.









15 dakikalık kısa bir duştan sonra havluma sarılıp çıktım banyodan.








Hemen giyinme odasına geçtim. Altıma uzun kareli bir gecelik giydim. Burnum akıyordu, büyük ihtimalle üşütmüştüm.








Saçlarımı havluyla kuruladıktan sonra içim rahat etmedi ve kurutma makinesiyle de kuruttum. Tarakla tarayıp arkadan ördüm.









İtalyan Mafyası (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin