"Benimle evlenir misin?" Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
"Korhan..." Üstümden şoku atlattığımda boynuna sarıldım. "Tabii ki de evet, sonsuza kadar!" Gülerek bağırdığımda odaya büyük bir gürültüyle Batu girdi.
"Kambersiz düğün olmaz!" Elindeki konfetiyi patlattı.
"Gel tabii, gel. Sensiz olur mu hiç." Korhan sert bir bakış attı Batu'ya. Ama gözleri bana dönünce gülümsedi.
Kutudaki yüzüğü çıkararak sol elimi tuttu. Zarif bir buse bıraktı. Sonra da yüzük parmağıma yüzüğü taktı.
"Geç kaldım demeyin!" Kardelen'in sesi odada yankılandı. Elimdeki yüzüğü görünce büyük bir hayal kırıklığına uğradı.
"Ohoo sen gelene kadar onlar çocuk bile yaptılar. Ne diyorsun." Batu kendi yaptığı espriye gülerken Korhan, Kardelen ve ben aynı anda göz devirdik.
Batu bize bakarak dil çıkardı. "Kumludağ soyadına geçecek ya havalara girdi."
Tabi tabii der gibi kafa salladım.
Kardelen yanıma geldi "Bakayım bir yüzüğe." Elimi tutarak kafam kadar olan yüzüğe baktı.
"Abi bu çok küçük olmuş biraz daha büyüğünü alsaydın."
"Sevgilimin yanında o bile sönük kalıyor. Baksana ışıl ışıl parıldıyor." Yanaklarımın ateş içinde olduğunu hissetim. Gülümsedim.
Kalbimin normal atmadığını hissedebiliyordum. Hayatımda hiç bu kadar heyecanlanmamıştım.
Sessizliği bölen Korhan oldu "Batu söyledin mi dediklerimi doktora."
Batu hemen kafasını salladı "Söyledim abi, yarın çıkabiliriz ama en az bir ay dinlenmen gerekiyormuş. Yani biliyorsun da ben yine de söyleyeyim dedim."
"Evet evet, öyle yaparım."
Kaşlarımı çattım "Korhan,"
Gülerek kafa salladı "Yaparım diyorum."
"Abi bunun şakası olmaz. Resmen azraille yarış yapıyorsun." Kardelen'in sözlerini umursamadı.
"Sen şu an 3-0 öndesin ama azrail 1 olursa oyun biter." Batu'nun sözlerine kahkahayı bastım.
"Haklı bu arada." dedim kıkırdarken.
"Tamam anladık. Sakin olun." Korhan bıkkın sesiyle nefesini verdi.
"Ee abi nikah ne zaman?" Kardelen karşı koltuğa oturdu.
"İstediğim zaman."
"Anlaşıldı. Yine ters tarafından kalkmışsın. Ben gidiyorum." Korhan kıs kıs gülerken kapıya doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtalyan Mafyası (+18)
RomanceÜnlü İtalyan mafyası Korhan Kumludağ, yıllardır aradığı aşkını rüyasında görür. Rüyasındaki kızı yıllarca arar ve sonunda bulur; Pera Adıgüzel. Hayatını sefalet içinde sürdüren Pera'ya kafayı takan Korhan onu elde edebilmek için çabalar ve bir yol...