ℍ𝕒𝕕𝕚𝕗 𝔸𝕕𝕖𝕝𝕝𝕚𝕒-B21

4.5K 130 3
                                    

Penutup kepala Kamal dibuka oleh anak buah Hadif. Kamal mencuba mencelikkan matanya. Sinaran lampu membuatkan wajah Hadif kelihatan samar-samar.

"Kau nak apa haa..Apa salah aku ?!" Kamal menjerit bagai orang gila. Sudah dekat 3 bulan dia ditahan di sini.

"Shhhh" Hadif berjalan sambil mengheret rantai. Bunyi yang dihasilkan sangat membingitkan. Hadif mendekati Kamal. Baru Kamal dapat lihat lelaki dihadapannya dengan jelas.

"Kau nak buat apa dekat aku ? Apa salah aku ?!" Kamal ingin meluru ke arah Hadif tetapi disebabkan kaki dan tangannya dirantai jadi dia tidak boleh bergerak.

"Apa kau buat dekat aku ?" Hadif buat-buat fikir.

"Kau nak rogol bini aku lah bangsat !" Jerkah Hadif sambil melibas rantai itu ke badan Kamal.

"Arghhhhh..Siapa bini kau ? Aku tak pernah kenal bini kau !" Kamal menyoal. Badanya sudah pedih. Mungkin ada kulit yang sudah menggelupas.

"Adellia Dahlia..My beautiful wife" Hadif menjawab. Rantai dilibas lagi di badan Kamal.

"Adellia tu hak aku ! Bakal bini aku !" Kamal masih tidak mahu mengalah. Hadif yang berang mendengar itu terus melibaskan rantai lagi.

"Ray..Kau amikkan aku limau..Aku nak buat eksperimen" Kamal yang mendengar itu sudah cuak. Dia seperti dapat membaca fikiran Hadif.

"Ni tuan" Rayden menghulurkan bebrapa biji limau yang sudah dipotong. Hadif mengoyakkan baju Kamal, limau diambil dan diperah di atas luka Kamal.

"Arghhh sakit lah bodoh !!" Bagai disiat-siat kulitnya apabila cecair buah limau itu terkena kulitnya yang sudah menggelupas itu. Hadif tersenyum sinis melihat Kamal yang menjerit kesakitan. Anak buah Hadif turut mengerutkan kening mereka. Ngilu.

"Aku akan pastikan kau mati perlahan-lahan" Hadif berjalan meninggalkan Kamal.

"Aku minta maaf..tolonglah lepas kan aku..Aku janji tak kacau Lia lagi" Kamal merayu. Air mata jantanya mengalir. Baru satu penyiksaan diterima sudah perih begini bagaimana yang akan datang.

"In your dream bitch" Rayden memukul kepala Kamal menggunakan kayu. Dia turut terkejut melihat tuannya berubah seperti itu. Risau lepas ni dia salai si Kamal ni hidup-hidup je.

Hadif yang sedang duduk menyilangkan kaki di sofa itu didekati. Sudah lama dia tidak melihat Hadif beraksi.

"Lepas ni kalau isteri aku keluar dari mansion, aku nak kau perhatikan dia..Jangan bagi sesiapa dekat dengan dia..Faham ?" Hadif mengarah. Rayden menganggukkan kepalanya.

Baru sahaja Hadif ingin bangun dari sofa handphonenya berbunyi.

"My Dahlia ❤️

"Abang dekat mana?" Sapa Adellia. Hadif bangun dari sofa. Senyuman terlakar pada bibirnya apabila mendengar suara isterinya.

"Abang dekat luar..Kenapa sayang ?" Lembut sahaja suara Hadif. Bagai mahu terkeluar biji mata Rayden melihat tuannya yang ganas bertukar menjadi kucing.

"Abang lama lagi ke?Lia nak ajak abang keluar" Hadif melihat jam ditangannya.

"Lagi setengah jam abang sampai rumah.. Nanti kita keluar ye sayang..Sayang siap-siap dulu" Hadif meninggalkan pesanan kepada isterinya. Dia melayan sahaja isterinya yang mahu berjalan. Adellia sentiasa menjadi priority dalam hidupnya.

HADIF'S ©️Where stories live. Discover now