Gerginlik

272 29 62
                                    

Lanet olsun beni farketmişti ne yapacağım.
Allah'ım sen bana yardım et.3 ay önce bana
böyle bir durumun içinde kalacağımı söyleseler gülüp geçerdim.Neden bunlar hep benim başıma geliyor.

Arda Keskin:Açelya...Dediğimde ciddiyim 3 saniyen var çıkmak için.Saklanmada çok iyisin. Ama kanıtları saklamada'da bir o kadar kötüsün.


Daha bir demeden dolabın kapısını açmak için hareket etmeye başladım.Allah'ım utanç verici bir durum yaşıyorum.Dolabın kapısını açar açmaz içinden çıktım.Neyseki dolap büyüktü çıkmam kolay olmuştu.


Dolaptan çıkmıştım,tam karşımda iki eli cebinde vaziyette olan Arda duruyordu.Evet sinirliydi ve anlamam hiç zor olmamıştı.Ama burda haklı
olan taraf benim ve yaptığımın arkasında'da durmaya niyetliyim.Saçlarım biraz bozulmuştu,
Arda'dan gözlerimi birkaç saniye çekip saçlarımı
düzelttim.Bir süre sonra Arda'ya tekrar baktığı-
mda beni baştan aşağı süzdüğünü farkettim.

Açelya:Gözlerini üzerimden çekmeyi düşünmüyo-
rmusun.


Arda Keskin:Bunu odama girmeden önce düşünecektin.


Kafamı dikleştirip...


Açelya:Neden girdiğimi çok iyi biliyorsun,annem nerde?


Ben yavaş yavaş sinirlenirken Arda'ysa giderek sakinleşiyordu.


Arda Keskin:Benim evimde bana hesap sorman çok tuhaf değilmi.Hem'de odama girecek kadar cesaretlisin.Benden hiçmi korkmuyorsun...


Açelya:Senden korkmam için hiçbir neden göremiyorum.


Ben lafımı tamamladıktan sonra,Arda bana doğru yürümeye başladı.Bana giderek yaklaştığı için onun her bir adımında bende bir adım geriye gidiyordum.


Evet ne yapmalıyım,bağıracak halimde yok.
Sonuçta odasına gizlice giren benim.Kendimi iyice rezzil edemem.Silahı çıkarıp kafasına sıksam burdan hiçkimse sağ çıkamaz.


Arda Keskin:Benden korkmadığına eminmisin...


Dediğinde duvara giderek yaklaşıyordum.Son adımımda,kafamın duvara çarpmasına az bir mesafe kala Arda elini saçlarım ve duvarın arasına koymuştu.Elindeki soğukluğu saçımda hissetmek bana garip hissettiriyordu.


Ben yan tarafa bakarken,oysa gözlerimin içine
bakıyordu.Nefesi tenime değiyordu ve bu beni oldukça gerginleştiriyordu.Eliyle gözlerimin önüne gelen saçlarımı yavaşça çekti.Derin bir nefes aldıktan sonra kafamı Arda'ya bakacak şekilde kaldırdım.Gözleri çok derin bakıyordu,
sanki içinde dipsiz bir deniz vardı.O denizin içine
girsem o suyun dalgalarında kaybolacaktım,
boğulacaktım...

Neden gözlerimi çekemiyorum,neden birşey diyemiyorum.Beni bu adama çeken şey ne.
Ben Arda'nın etkisinden çıkıp kendime gelmeye çalışırken Arda bir elini yanaklarımda gezdirm-
eye başladığını hissettim.Kaskatı kesilmiştim,
sanki ruhum bir anlığına bedenimi terketmişti.
Bir süre sonra biri kapıya vurmuştu.


Asya:Arda bey,Kaan bey sizi bekliyor,daha fazla
gecikmeden gelmenizi söyledi.


Asya konuşurken ben dahada stres oluyordum.
Arda'ysa bir saniye bile gözlerini ayırmamıştı.
Galiba Asya konuşmasını bitirip gitmişti.


Kızım kendine gelmelisin artık! iç sesimin beni uyarıp kendime getirmesiyle birlikte daha fazla vakit kaybetmeden yanağımda dolaşan elini tutup çektikten sonra duvarla arasından çıktım.


GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin