Sınır

66 8 0
                                    

Şuan en iyisi sadece Ozan'a odaklanmak olacak,Demir'i sonra hallederim.Ozan elini uzatarak...

Ozan:Geçen sefer doğru düzgün tanışamamıştık.

Elimi uzatsamı uzatmasammı acaba?kızım düşünmenin vaktimi?hem adamın sana hiç bir yanlışı dokunmadıkı,hatta tersine insanlık edip yardım etti.Üstüne birde dayak yedi,ve sen yinede uzakmı duracaksın.İç sesimin araya girmesiyle daha fazla düşünmeden sol elimi uzatmıştım.
Ozan elimi hafifçe öptükten sonra bırakmıştı,
bense...


Açelya:Biliyorum,hem Arda adına özür dilerim.
Biraz aşırıya kaçtı.

Ozan:Onun yerine özür dilemene gerek yok.
Arda'yı çok eskiden beri tanıyorum,aramızda biraz anlaşmazlıklar olurdu,ama daha önce bu kadar ileri gittiğini hiç görmemiştim.Sana değer veriyor.

Açelya:Evet,değer veriyor.

Şimdi Ozan'a,Arda'nın dışı serttir ama içi pamuk gibidir desem yalan olur.Adamın içide dışıda taş,neyse.Çok geçmeden Ozan bu sefer Merve'ye yönelmişti...

Ozan:Siz kimsiniz.

Merve:Merve Kandemir.Keskin Holding'te çevirmen katında çalışıyorum.Aynı zamanda Açelya'nım kuzeniyim.

Ozan güler yüzle...

Ozan:Tanıştığımıza memnun oldum.

Merve:Bende.

Ozan bana yönelip...

Ozan:İkinizde çok güzel görünüyorsunuz.

Merve,Ozan'nın söylediği iltifata bir şey demezken bense...

Açelya:Teşekkürler.Hem sen Arda'yla nereden tanışıyorsun.

Ozan:Kaan Keskin'le,babam eskiden beri çok yakın arkadaşlar.Onlar iş için sürekli görüşüyor-
lardı ben ve Arda'da o zamanlar tanıştık.Hem Kaan Keskin'nin ricası üzerine bu partiye katıldım,
geçen sefer olan o tatsızlık için.

Şimdi anladım,Kaan Keskin isteyince Arda'da karşı gelememiştir.Sonuçta babası,hem Arda babasına değer veriyor.Ona karşı gelecek değil.Birde,
Arda'nın yanından ayrıldığımdan beri bir kaç koruma tarafından gözleniyordum,büyük ihtimalle Arda etrafıma koruma yerleştirmişti.
Neyseki bunu farkedemeyecek kadar aptal değlim.Çok geçmeden takım elbiseli bir adam telaşla yanıma gelip...

Koruma:Açelya hanım bir sorunmu var.

Arda'ya çalışıyor büyük ihtimalle.Kessin Ozan yanıma yaklaşmasın diye yaptı.Off Arda,resmen o kadarda yapılmaz.Bense...


Açelya:Hayır sorun yok.

Koruma:İsterseniz beyefendiyi yanınızdan uzaklaştırayım.

Koruma lafını tamamlarken Ozan'a doğru gidiyorduki,bense hemen...

Açelya:Sana sorun yok dedim.

Koruma:Ama Arda bey'in kessin emri var.

Tam ben konuşmak üzereyken Ozan araya girip...

Ozan:Açelya,tamam sorun yok.Gidebilirim,
tekrardan bir tatsızlık çıkmasını istemiyorum

Bense mahçup bir sesle...

Açelya:Kusura bakma tekrardan.

Ozan:Önemli değil,siz keyfinize bakın.Belki daha sonra tekrar uğrarım.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin