İpucu

211 21 11
                                    

Kol çantamı koltuğun üzerinden alıp,kapıya doğru yöneldim.Arkamdan gelen Merve sesiyle duraksayıp ona döndüm.

Merve:Adliye'yemi gidiyorsun?

Açelya:Evet,neden sordun?

Merve:Motorunla bir tur atmama izin verirmisin?

Açelya:Hayır izin vermiyorum.Ve sormamışsın sayıyorum,bide saat beşte dönüyorum.

Lafimı tamamladıktan sonra evden çıktım.Park ettiğim motoruma doğru gittikten sonra,kaskımı yavaça kafama geçirdim.Motoru çalıştırıp adliyeye doğru sürmeye başladım.Bir süre sonra gelmiştim.
Motorumu uygun bir yere park ettikten sonra adliyeye doğru yürümeye başladım.Adliye'nin içine girmiştim,hemen sağ tarafta bana seslenen Ali Amca'nın yanına gittim.

Açelya:Nasılsın Ali Amca'cım.?

Ali Amca:İyiyim kızım sen nasılsın?

Açelya:Saol bende iyiyim.

Ali Amca:Kızım yengen evde kurabiye yapmıştı,
senin icinde bir kap hazırladı.

Ali amca lafını tamamladıktan sonra masanın üzerinde duran kurabiye kabını bana uzattı.

Ali Amca:Al kızım.

Açelya:Ali amca hiç gerekmezdi keşke zahmet etmeseydi.

Ali Amca:Öyle deme kızım,sende benim kızım sayılırsın.

Elindeki kabı alıp...

Açelya:Teşekkürler.

Lafimı tamamladıktan sonra asansöre girip 6.kata bastım.Ofis katıma çıkmıştım,ofisin içine girer girmez camları açmıştım,bugün hava kapalıydı.
Derin bir nefes aldıktan sonra ceketimi asıp koltuğa geçtim.Bir süre sonra ofis kapım tıklanmıştı.

Açelya:Gir

Gelen Duru'ydu.

Duru:Sayın Savcı'm Defne Naz'ın yakınları,sorgu odasında sizi bekliyorlar.

Açelya:Tamam,sen git.

Duru odamdan çıktıktan sonra bende kol çantamıda alıp ofisten çıktım.Sorgudan sonra adli tıp'a gideceğim,bakalım otopsi sonuçları için adli tıp çalışanları ne diyor.

Derin bir nefes aldıktan sonra sorgu odasına girdim.Karşımda Defne Naz'ın annesi ve babası olduğunu düşündüğüm bir kadınla adam duruyordu.Bende kendi sandalyame geçip...

Açelya:Ben Açelya Yılmaz bu davaya bakan Savcı benim.Önemli bir dava oldugu için sorgulara bizzat ben giriyorum.Defne Naz'ın nesi oluyorsunuz?

Şahıs:Ben annesiyim.Sakine Naz,babasıda Cem Naz.

Açelya:Defne'nin raporuna baktım,tam 2 aydır bu ajansta çalışıyor.Peki Defne bu süreçte iş yerinden yada çevresinden sorunu olan birileri varmıydı?

Defne'nin Babası:Bildiğimiz kadarıyla hayır,yoktu.

Defne'nin Annesi:Defne kendi halinde takılan iyi bir kızdı,kimseyle sorun yaşamamıştır.

Açelya:Peki iş yerinde hal ve hareketlerinden rahatsız olduğu birileri varmıydı?kendinizi biraz zorlayın iş yeri hakkında size söylediği bir şey bile bizi katile bir adım daha yaklaştırıyor.

Defne'nin Annesi:Hayır Savcı hanım yok.

Açelya:Tamam öyleyse sorguyu burda sonlandırıyorum,eğer aklınıza bir şey gelirse asistanım Duru ile iletişime geçebilirsiniz.

Lafımı tamamladıktan sonra sorgu odasından çıkmıştım.Bu katil nasıl olurda kimsenin dikkatini çekmedi?daha fazla durmadan hemen Adliye'den çıktım.Park ettiğim motoruma doğru gidip,kaskımı başıma geçirdim.Motoru çalıştıdıp Adli Tıp'a doğru sürmeye başladım.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin