Şüphe

166 13 0
                                    

Medil bezimi?iyide hiç hatırlamıyorum.Yanlış kişiye sordu gibime geliyor:)bakışlarımı Arda'dan çekip Merve'ye yöneldim...

Açelya:Hayır,görmedim.Kaybettinmi yoksa?

Merve:Sende hatırlamadığına göre,evet kaybettim.

Açelya:En son nereye bıraktın?

Dememle Merve'nin gözlerinin ampul gibi açılması bir oldu,bense hemen...

Açelya:Ne oldu?

Merve'yse telaşlı bir şekilde...

Merve:Ne!ha?yani bir şey yok.Boşver,sonuçta alt tarafı bir mendil.

Merve lafını tamamladıktan sonra kendine inanamaz şekilde gülmeye başlamıştı.Ben anlam vermeye çalışır bakışlarla Merve'ye bakarken,
Merve'yse terlemeye başlamıştı.Kessin yalan söyledi,adım gibi eminim.İyide alt tarafı bir mendil,neden böyle bir tepki verdiki.Neyse boşver yakında kokusu çıkar nasılsa.Ben kendi kendime kendime düşünürken Arda konuya girmişti...

Arda:Mendil muhabbetiniz bittiyse,Merve...

Merve'yse hemen ayağa kalkıp,(Arda'nın Merve'nin patronu olduğunu sürekli unutuyorum.)

Merve:Evet efendim?

Arda:Zahmet olmazsa arkandaki düğmeye bas,doktor gelsin artık.

Bu adamın laflarına ölüyorum.

Merve:Tamam efendim.

Merve lafını tamamlamasıyla birlikte düğmeye basmıştı,bense iç çektikten sonra Arda'ya yorgun ve uzun bir şekilde baktım.İçimden"sonunda evime gidiyorum".

***

Şuan arabadaydım Merve'yle birlikte,ve kimin arabası diye soracak olursanız söylememe gerek yok,biliyorsunuzdur zaten.Defalarca istemediğimi söylememe rağmen gene,her zamanki gibi dinlememişti.Arabada Merve'de olduğu için,onu arka koltukta yanlız bırakmak istemedim.Bu yüzden onunla birlikte arka koltukta oturdum.
Araba'ya geçeli bi 5-10 dk olmuştu,Merve'yse şuan uyumuştu ve başını omzuma dayamıştı.

Offf kıyamam ya,benim yüzümden ne hale düştü.
Ben canım sıkkın bir şekilde düşünürken Arda'nın araba aynasından bana baktığını farkettim,
farketmemle gözlerimi çekmem bir oldu.Ve çok geçmeden Arda konuşmaya başlamıştı...

Arda:2 gün boyunca işe gitme,evde istirahat et.

Bense gözleri yolda olan Arda'ya bakışlarımı yöneltip...

Açelya:2 gün beklememe gerek yok,hemen yarın başlayacağım.Hem evde rahat etmem.

Arda:Bence bi güzel edersin,sonuçta ha evdesin ha Adliye'de aralarında ne fark var.Her ikisindede işini yapıyorsun.

Bense Merve'yi rahatsız etmeyecek bir ses tonuyla...

Açelya:Genemi başlayacaksın?

Arda:İstediğim zaman başlarım hanımefendi,sen öyle davranmaya devam et bakalım,daha neler olacak.

Cidden sinirlenmeye başlıyorum ama!sinirli bir şekilde araba aynasından Arda'ya bakarak...

Açelya:Bak ciddi soruyorum,benimle kavga etmekten zevkmi alıyorsun?

Dememle Arda'nın arabayı durduması bir olmuştu,Arda'ysa aynadan bana bakarak...

Arda:Evet,zevk alıyorum.

Demesiyle birlite dilimi yutmam bir oldu,
beyefendininde her şeye cevabı var.Ama nedense çok güzel bakıyor♡ben ne saçmalıyorum, zamanımı.Ben sessiz bir şekilde bakmaya devam ederken Merve aniden başını omzumdan kaldırıp...

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin