SENİ SEVİYORUM

149 12 12
                                    

Hemde hissettiğini hiç sanmıyordum,ben olduğum yerde ses çıkarmazken Arda sinirli adımlarla,bana doğru geliyordu.Karşıma geçtiğinde iki elimide avucunun içine almıştı,galiba yaralanıp yaralanmadığımı kontrol ediyordu.Çok geçmeden Arda gözlerini gözlerime yöneltip...

Arda:Hangi akılla dokunuyorsun,elini kesebilirdin.

Hala elimi tutuyordu,eli sıcaktı,benimkilerin aksine."kızım senden bir cevap bekliyor"diyen iç sesim araya girmişti.Bende boğazımı hafifçe temizleyip anın etkisinden çıkmaya çalıştım...

Açelya:Önemli değil,bişey olmadı zaten.Hem elime yapışmazdı.

Ben ne zamandan beri Arda'yla nazik konuşuyor-
dum?Lafımı tamamlarken elimi yavaşça avucunun içinden çıkarmıştım.

Arda:Açelya,bunlar cam parçası.Eline yapışmaz,
keser.Kendine zarar verebilirdin...

Şuan hareketlerine sadece seyirci olarak kalmak istiyordum,şuan şaşırdığım tek şey hareketleri değil,duygu değişimleriydide.Bi sinirli,bi sakin...
hiç anlamayacağım galiba.Şuan nedense,ona sarılmak istiyordum,ihtiyacım vardı sanki.İstek değil ihtiyaçtı,kafamı göğsüne yaslayıp kalp atışlarını dinlemek istiyordum.

Arda:Sana buraya gelmemeni söylemiştim.Şu haline bak baştan aşağı ıslanmışsın.

Arda lafını tamamladıktan sonra benden uzaklaşıp duvara doğru ilerlemeye baslamıştı,
duvarda gördüğüm kadarıyla bir kaç küçük düğme vardı.Elektronik bir şeydi,galiba ısıtma sistemiydi.Çünkü düğmeye basmasıyla oda
birden ısınmaya başlamıştı.Son model aletler kullanıyorlar,her halde kaliteli olacaktı.
Düşüncelerimden kurtulup...

Açelya:Bende geldim,hem buraya bunu konuşmak için gelmedim.

Ben konuşurken Arda koltuğuna doğru ilerlemeye başlamıştı,beni düşünmesi birazda olsa hoşuma gitmişti...

Arda:Sana gelme dememin nedeni,açacağın konuyu kabul etmeyecek olmamdı.Ama beni yine şaşırtmadın,geldin.

Bense masaya doğru bir kaç adım atıp...

Açelya:Evet geldim,çünkü eninde sonunda bu davayı alacağım.Ve sen sadece geciktiriyorsun.
Bana devret sadece...

Arda:Gerçekten bu davayı,bu kadar çokmu istiyorsun.Hadi verdim diyelim,Doğan'ı bulunca ne yapacaksın.Dur tahmin edeyim,adalete teslim edeceksin değilmi.

Lafını tamamladıktan sonra kotuğunu geriye doğru itip,kollarını göğsünde birleştirmişti.

Açelya:Evet,adalete teslim edeceğim.Olması,
gerekende bu.

Arda:Ama içimden bir his,bu davayı başka bir nedenden dolayı daha istediğini söylüyor,seni ilk kez bu kadar ısrarcı görüyorum.Haksızmıyım...

Haklı,ilk kez bu kadar ısararcı davranıyorum.Ama Merve'ye söz verdimde diyemem,off ya.Merve bugün istemeseydi,rahat bir şekilde ilerleyecektim
Ne,bu kadar acele ederdim,nede Arda'nın bu sorularına maruz kalırdım.Bu kız ne karıştırıyor acaba?Şuan her şey bir söz yüzünden oluyor!ne yapalım başa gelen çekilir...

Açelya:Evet ısrar ediyorum çünkü Doğan'ı senin vicdanına bırakmak istemiyorum.Göz göre göre onu senin adaletine teslim etmek istemiyorum.

Daha fazla sorudan yırtmak için,tatlı dille konuşmaya karar vermiştim.Ağzımdan kelimeleri zorla çıkartıp,ve bastırarak...

Açelya:Rica ediyorum,kırma beni lütfen.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin