Soğuk Bir Duş

220 25 70
                                    

Furka'nın yanına gelmiştim,Furkan'ın dediğine göre midesini yıkaycaklarmış.Bu işlemde 40 dk
sürecek,bu yüzden beklememiz gerek.Ben odanın dışındaki sandalyeye geçip oturmuştum,saate baktığımda 23.11'i gösteriyordu.Baş ağrım yüzünden uykumda ağır basmaya başlamıştı.Bu yüzden gözlerimi bir anlığına kapattım.

Bir süre sonra uyanmıştım,üzerimde siyah bir ceket durduğunu farketmiştim.Galiba ceketin kime ait olduğunu biliyordum,ama burada ne işi vardı.Cep telefonu saatime baktığımda saat 01.15'i gösteriyordu.Yeni uyandığım için uyku sersemiy-
dim gözlerim bulanık görüyordu.Çok geçmeden hemen karşımda ayakta duran Arda ve Furkan'ı farketmiştim.

Daha çok oyalanmadan ayağa kalktım.Furkan'nın yanına gidip...

Açelya:Merve nasıl,durumu iyimi?

Lafımı tamamladığımda birden öksürmeye başlamıştım.Elimi ağzıma götürüp öksürmemi engellemeye çalıştığımda,tenimin sıcak olduğunu hissettim.Ben öksürürken Arda'ysa kollarını göğsünde birleştirmiş vaziyette beni izlemeye başlamıştı.Bu bakışları çok iyi biliyordum,bu yüzden bende gözlerimi kaçırıyordum.

Neden diye soracak olursanız tabikide onu haklı çıkarmak istemiyordum.Buraya gelebilmek için,
Arda'yla kavga ettim.Onu haklı çıkaracakta değilim.Hem ateşim olduğunuda gizleyecektim.
Öksürüğüm durmuştu tekrardan Furkan'a dönüp beklenti içinde beklemeye başladım...

Furkan:Midesini yıkadılar,sabaha kadarda müşahede altında tutacaklarmış.Şuan uyuyor,
gördüğüm kadarıyla sende pek iyi değilsin.
İstersen bir doktora görün.

Açelya:Hayır ben iyiyim,sadece boğazım kaşındı.
Başka bir şey yok.

Arda:Yalan söylemeyi iyice alışkanlık haline getirmişsin.İiyi değilsin,git bir doktora görün.

Açelya:Bende hayır gerek yok dedim,dediğim gibi ben iyiyim.Merve'yi görmek istiyorum hangi odada?

Furkan:Merve şuan uyuyor,onunla iki saat önce görüşmüştüm.Uyuduğun için seni kaldırmadım,
sana eve gitmeni söylememi istedi.

Açelya:Hayır bir şey olmaz sabaha kadar burada beklerim.

Ban lafımı tamamladığımda Arda bu son söylediğime sinirlenmişti...

Arda:Açelya seni kırmak istemiyorum,ama beni hep zorluyorsun.Zaten hasta olman yetmiyormuş gibi birde bu elbiseylemi duracaksın.

Tam Arda'nın cevabını vermek için ağzımı açacaktimkı,Furkan araya girdi...

Furkan:Açelya,bana güvenmiyormusun?ben burada Merve'nin yanında kalırım.Sen eve git dinlen,merak etme.

Açelya:Tamam,kabul ediyorum.Size daha fazla karşı duracak gücüm kalmadı.Bana inatçı diyorsunuz ama siz benden daha inatçısınız.
Tamam gidiyorum ama,bir şey olursa bana haber ver.

Furkan:Tamam merak etme.

Arda:Daha yeni uyandın,uyku sersemisin.Arabayı bu halde süremezsin.

Arda lafını tamamladıktan sonra Furkan birden konuya girmişti...

Furkan:Evet Arda haklı.En iyisi seni o eve bıraksın.

Bu ikiside birbirilerinden fena.Furkan,Arda'nın bana olan hislerinin farkında, ve yardım ediyor.
Ama ben bunu anlayamayacak kadar saf değilim.
Ama aslında mantıklı düşünmek gerekirse evet şuan uyku sersemiyim.Başımda'da hala ağrı var,galiba kabul edeceğim.

Açelya:Tamam kabul ediyorum.

Bir süre sonra Arda'yla birlikte hastaneden çıkmıştık.Arda arabasıyla gelmişti,bu yüzden kendi arabamı burada bırakacaktım.Yarın almaya gelirdim,Arda sürücü koltuğuna geçtikten sonra bende ön koltuğa geçip emniyet kemerimi taktım.
Halada uykum geliyordu,uyumaya ihtiyacım vardı
Sadece uyumak istiyordum,bütün sorunlarımı unutmama yardımcı olacak tek şey uykuydu.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin