Hak

64 7 3
                                    

Şuan Merve'nin yanındaydım,ve danstan dolayı aşırı yorulmuştum.Merve...

Merve:Sen Ayça'yı gördünmü?

Cidden o nerede.Bense Merve'ye dönüp...

Açelya:Şuan sen hatırlattın,yani sen söylemesen hiç hatırlamazdım.Onu şuana kadar hiç görmedim.

Çok geçmeden gözlerimi mekanda gezdirmeye başlamıştım,ancak hayır,burada değildi.Merve'ye tekrardan dönüp...

Açelya:Onunda geleceğini söylememişmiydin.

Merve:Evet,sonuçta kadın şikretin Cio'su.Gelmesi gerekirdi,en iyisi sen bekle,ben gidip Lale'ye sorayım.

Merve çok geçmeden yanımdan ayrılmıştı,Lale dediği kadınsa aynı katta çalıştığı bir kadındı.Arda şuan babasının yanında bir kaç adamlaydı,bense o muhteşem sıkıcı sohbetlerini sevmediğim için Merve'nin yanındaydım.Merve çok geçmeden gelmişti,koluma dokunup...

Merve:Gelmemiş.

Anlamaya çalışır bakışlarla...

Açelya:Nasıl gelmemiş.

Merve:Sen gelmediği kısmı boş ver,asıl bombayı sor.

Açelya:Ne bombası?

Merve:Lale'nin dediğine göre,Arda gelmesini istememiş.Yani,kısacası senin için bu geceki Parti'de bulunmasını istememiş.

Ne?yok artık.İyide neden,benim içinmi.

Açelya:Ve tahmin edeyim,Ayça gururuna yedirmedi ve istifa etti.

Merve:Açelya'm,Ayça'da gurur ne arar.Yağlı kapıyı bulmuş kolay kolay bırakmaz.

Açelya:Sence neden böyle yaptı.

Merve:Acaba neden.

Açelya:Tamam,alt tarafı sorduk.

Merve:Tamam ya bozulam,bak adam sırf sen kızı sevmiyorsun diye,hatta Cio olmasına rağmen gelmesine izin vermemiş.Sense,söz vermene rağmen yinede bozup adamın damarına basıyorsun.

Açelya:Hem burada olmasa ne olur.Ayça şirkettede Arda'nın içine,içine giriyordur.

Merve'yse bu söylediğime gülmüştü,ama haklıyım...

Merve:Arda'yla konuşuyormusun?.

Bense Arda'ya bakarken...

Açelya:Hayır,hem konuşmayıda düşünmüyorum.

Merve:Açelya bir sey dicem,ama kızma.

Açelya:Tamam,söyle.

Merve:Bak,bu sefer sen haksızsın.Ama tabiki sana öyle bir tepki vermemliydi,yani ikinizde yarı yarıya haklı ve haksızsınız.Bak sonuçta bana anlattığına göre Ozan'la konuşmamak için söz vermişsin,ama gözlerim önünde bozduğuna şahit oldum.

Açelya:Biliyorum,aslında bozduğum için özür dileyecektim.Ama olmadı,yapmadım.Hem oda özür dilemeli,dediğin gibi tek haksız kişi ben değilim.

Merve:Hem babasına bak sen,az çıkmadı adam.
Dans bahanesiyle sizi birbirinize yakınlaştırdı.

Açelya:Biliyorum,ama olmadı.

Merve:Nasıl olmadı,adam gözunü senden bir saniye bile ayırmadı.Sense olmadı diyorsun.Hem bence Arda hatasının farkında.

Açelya:Evet,ne demezsin.

Merve:Hem çok güzel dans ettiniz.Hatta bir şey diyeyimmi,buradaki en güzel çift sizsiniz.O an tüm gözler üzerinizdeydi.Birde o kadar dans ettiniz,hiç konuşmadınızmı?

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin