Yemin

163 16 31
                                    

Ben Adliye'ye geleli 2 saat olmuştu,ve Merve'nin durumunu merak ediyorum.Daha fazla düşünme
den Masa'nın üzerine bıraktığım telefonumu alıp mesajlar kısmına girdim ve Merve'ye mesaj attım...

Açelya:Ağrın varmı?

Aradan 5 dk geçtikten sonra Merve'de çevrimiçi olmuştu.

Merve:Sen beni düşünürmüydün?tamam neyse biraz ağrım var.

Açelya:Peki,ilaçlarını içtinmi?

Merve:Eve dönünce içerim,şuan marketteyim.
Akşam için tatlı yapacağım,bol şans dile...

Açelya:Peki öyleyse,ama sakın ilaçlarını kullanmayı unutma.Kendine dikkat et.

Merve:Gerçeği söylemek gerekirse hiç iyi değilim.

Açelya:Neden bir şeymi oldu?

Merve:Bugün şirkete gidemedim,Allah bilir kaç çiyanın gözü Furkan'ımın üzerindedir.Şimdi ne güzel voltalar etrafında atıyordurlar.

Açelya:İyice saçmalamaya başladın,hem Furkan öyle kızlarla konuşacak biri değil.Ona güvenmeyi öğrenmelisin.

Merve:Açelyam ben Furkan'a güveniyorum,
güveniyorum ama çevresindekilere güvenmiyorum.

Cidden şuan sinirim bozulduğu için gülüyorum,bu nasıl bir cümle ya.

Açelya:Şuan sinirden gülüyorum,cidden alem kadınsın.Tamam hadi benim işim var,sadece seni merak etmiştim.Akşam görüşürüz,bide eve gidince kapıları kilitlemeyi unutma bu mahalleye hiç güvenmiyorum tekin bir yer değil.

Merve:Tamam merak etme,görüşürüz.

Telefonumu kapatıp tekrardan masanın üzerine bırakmıştım,duvar saat'ine baktığımda saat 13:01'i gösteriyordu.Daha fazla oylanmadan bilgisayarımı açtım ve ajansın etrafındaki eczaneleri araştırma-
ya başladım.Tabiki bu ilacın bir tek eczanelerde satılmadığını düşünmüyorum.


Sonuçta eğer bu katil bu ilacı 7 defa alabiliyorsa bu ilaçların halada üretildiği bir yer olmalı.İki seçenek var,ya katil bu ilacı yapacak kadar ileri zeviyede ya da eczaneler bu ilacı bir yerden temin ediyorlar.Temin etmekten kastımsa bu ilacı şirket ya da  fabrika üretiyor.Kara borsaya kadar uzanıyor yani,kısacası iş göründüğüdende karmaşık ve giderek büyüyor.

Bu yüzden eczane dışında satılan yerler varmı yokmu diye araştırma yapacaktım.Özellikle
internetten bıçak kullanma tekniklerinin kusursuz olabilmesi için ne tür iş veya eğitim almış olması gerekir gibi benzer araştırmalar'da yapacaktım.

2 saat sonra...

Bilgisayarımı kapatıp ayağa kalkmıştım,biraz esnedikten sonra'da masa'nın üzerinde duran telefonumu alıp çantama koydum,sonrasında birisi ofisimin kapısına tıklamıştı...

Açelya:Girebilirsin

Duru:Sayın Savcı'm,Alev Elmas'ın yakınları sorgu odasında sizi bekliyorlar.

Açelya:Yakınları kim?

Duru:Nişanlısı Ahmet Ersin ve annesi Meral Elmas.

Açelya:Tamam öyleyse,gidebilirsin.

Ben lafımı tamamladıkran sonra duru ofisimden çıkmıştı.Bende daha fazla oyalanmadan koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerledim.

Derin bir nefes alıp verdikten sonra sorgu odasından içeriye girdim,sonuçta içeride neler olabileceğini bilmiyorum.Kapıyı açmamla birlikte tüm gözler üzerimde toplanmıştı,bense kendi sandalyeme geçip...

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin