Arda:Geçen sefer sana ne söylemiştim.
Açelya:Ne söyledin,istersen bir hatırlat.
Bana doğru bir kaç adım atarak...
Arda:Hatırlatayım o zaman küçük hanım.Başına gelen her türlü olaydan benide haberdar etmen gerektiğini...
gözlerimin içine bakan göz bebeklerini dahada derinleştirerek....
...söylemiştim.
Evet,demişti:/
Arda:Ama sen yinede beni dinlemedin.Peki,senin sayende o ağzımdan düşmeyen soruyu sorayım...
Yüz ifadesiyle sabırdan çatlamakta olan bir taşı andırıyordu...
...neden dinlemiyorsun.
Arda gibi birisine göre şuan çok sakin konuşuyor,
dalga geçmeyin ama hiç hayrı alamet değil.Bense bu lafları üzerine düşünceli bakışlarım ve sakin bir ses tonumla...Açelya:Söyleyecektim,ama böyle bir tepki vereceğini bildiğim için söylemedim.
Bu sefer konuyu büyütmeyeceğim,benim için endişelendiği ortada.Yani tamam,böylede bir tepki vermemesi gerekiyor,ama ne yapalım istesem de istemesem de,değiştirmek istesem de istemesem de Arda Keskin bu.
Soğuk bir ses tonuyla...
Arda:Nasıl bir tepki.
Şuan Arda'nın sakinliğine göre hareket ediyorum,eğer tepkisini artırısa günah benden gider.Dişe diş,göze göz olur.
Açelya:Çok hızlı bir şekilde sinirleniyorsun.Seninle sürekli kavga etmekten sıkıldım.
Arda kolunu göğsünde birleştirerek...
Arda:Peki bu kavgalarımızın nedenini hiç düşündünmü.
Ne?...kendimi toparlayıp...
Açelya:Tartıştığımız konular,her çiftin tartıştığı konular.Sadece senin sinir probleminin olması her şeyi mahvediyor Resmen bir kırışı bile her şeyi çığrından çıkarmasına yetiyor.
Manalı şekilde...
Arda:Her çiftin.
Evet,ne oldu?
Açelya:Evet,her çiftin...
Gözlerini gözlerimden ayırmazken...
Arda:Her çiftin bu tür sorunları yaşayacağını anlayacak kadar bir birliktelik sürdürdüğünü sanmıyorum.
Şuan başımdan,bildiğiniz kaynar su döküldü.Hiç sanki diyemeyeceğim, cidden o kaynar suyun sıcaklığını hisettim.
Allah aşkına benim aklımdan ne geçiyor,birde onunkinden ne geçiyor.....
Bu söylediklerimden sonra Arda'ysa sağ elini omzumdan sarkan saçlarıma götürerek...
Arda:Senin gibi bir kadının,uzun bir ilişki yaşamadığına inanmak biraz zor.
Sana sormalı asıl:/
Elini yavaşça saçlarımda gezdirmeye başlamıştı,benimse gözlerim elindeydi.Çok geçmeden...
Arda:Bu güzelliğinle çok yaktığına eminim.
Lafını söylerken bana biraz daha yaklaşmıştı,şuan hiç geriye doğru gitmek istemiyordum.Çünkü eninde sonunda beni yine kıstıracak bir yer buluyordu,
çok geçmeden bana olan yakınlığından dolayı kafamı yan tarafa doğru çekmiştim.Oysa tam karşımda duruyordu,kısa bir aradan sonra Arda başımı yan yapmamla yüzümün önüne düşen saçlarımı yavaşça sağ eliyle kulağımın arkasına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...