Utanma

211 22 34
                                    

Merve,Furkan'nın onun dışında heryere baktığını
farkedince,üzülmüştü ama bellide etmemişti.
Cidden furkan neden böyle davranmıştı,oda bi tuhaf davranıyordu.Ama çözemedim,ben kendi kendime düşünürken Arda'nın bakışları bana dönmüştü.Arda kahverengi bir takım elbise giymişti,saçları dağınıktı,kolundaki siyah kol saatiylede uyumu tamamlamıştı,çok yakışıklı görünüyordu.

Neden hala burdayım,resmen banyodaki sahne gözlerimin önünde canlanıyordu.Tamam,bilerek yapmadım,ama buna rağmen yinede utanıyordum
Hemen buradan gitmeliyim,yoksa şuan ruhum bedenimi terk edebilirdi.Ben kendi kendime düşünürken Arda halada beni izliyordu.Tam geriye iki adım atmıştımki Arda arkamdan konuşmuştu...

Arda:Sen benden kaçıyormusun.

Hayır yaaa offfff,bende Arda'ya dönüp,ama yüzüne bakmadan...

Açelya:Hayır ne kaçması.

Ben lafımı tamamladıktan sonra Arda bir kaç adım atıp karşıma geçmişti.Arda kafasını hafif indirdikten sonra...

Arda:Öyleyse,gözlerimin içine bakarak konuş.

Arda lafını tamamladıktan sonra bende kafamı gözlerine bakabilecek şekilde hafif kaldırıp,
gözlerinin içine baktım.

Arda:Utanıyormusun yoksa banamı öyle geliyor.

Açelya:Hayır neden utanayım,hem utanmam için bir sebep göremiyorum?

Arda:Beni öptüğün için utanıyor olabilirsin.

Açelya:Hayır ne alaka,hem sonuçta bilerek yapmadım.

Ben lafımı tamamladıktan sonra Arda hafif gülümseyip...

Arda:Belkide bilerek yaptığın için bu kadar utanıyorsundur.

Resmen şuan patlıyacak gibiyim.Kendimi toplayıp...

Açelya:Sana bilerek yapmadığımı daha kaç defa söylemem gerek.

Arda:Tamam bilerek yapmadığına eminim,şaka yaptım sadece...Hem parti'ye gelecekmisin?

Açelya:Aslında gelmeyi düşünmüyordum.Ama bir arkadaşım fikrimi değiştirdi.

Arda:Bu arkadaşın kim?

Arda lafını tamamladıktan sonra bense düşünceli şekilde ona bakmaya başladım.

Açelya:Neden soruyorsun,dediğim gibi sadece bir arkadaş.

Arda:Sadece soruyorum.

Açelya:Peki,Merve fikrimi değiştirdi.Onunla birlikte gelmeyi düşünüyorum.

Arda:Merve...iyi öyleyse.

Bildiğin ağzımdan bir erkek ismi çıkacakmı diye bekliyordu,Allah'ım sen bana sabır ver.Arda'yla konuşurken şirkete girip çıkan çalışanlar bizi izliyorlardı,bende daha fazla dikkat çekmeden
motoruma doğru ilerlemeye başladım.Motorumu bindikten sonra çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım.

Bir süre sonra eve gelmiştim,akşam ne yesek diye kendi kendime düşünmeye başladım.Aslında bu gece Merve'yle birlikte dışarda yesek çok daha güzel olurdu.Hem oda çok sevinir,üst kata çıkıp bilgisayarımıda aldıktan sonra alt kata,salona indim.Davamla ilgili çalışmayı düşünüyordum.
Sonuçta akşama kadar başka ne yapabilirimki?

Merve mütercim tercüman olduğu için 3 saat çalışıyor,bide öğle arasınıda hesaplarsak saat 13.00'da eve gelmeli.Daha fazla durmayıp bilgisayarımı açıp çalışmaya başladım.
Çalışıyor olmama rağmen Merve aklımdan bir türlü çıkmıyordu.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin