Israr

87 8 1
                                    

Şua odamdaydım,ve üstümü değiştirmiştim.
Yatakta uzanıyor vaziyetteydim ve birilerini düşünüyordum ama istemsizce oluyordu.Çok sürmeden Merve'nin bana seslenmesiyle tüm dikkatim dağılmıştı.Hemen oda kapımın önündeydi,benim izin vermemlede odaya girdi...

Merve:Açelya bir sorunmu var?

Ben kendimi dikleştirirken Merve'yse yan tarafıma geçmişti,derin nefes aldıktan sonra dağınık topuz yaptığım saçlarımı biraz gevşetikten sonra Merve'ye dönüp...

Açelya:Evet var.

Merve:Ne oldu,hem neden bana sinirli gibisin gibi geliyor.

Açelya:Bana Ayça'dan neden bahsetmedin.

Lafımı tamamlamamla Merve ne demek istediğimi anlayacakki...

Merve:Açelya'm,yani seni bildiğim için söylemekten çekindim.Senin kıskançlık seviyeni biliyorum,gizlesende gene belli ediyorsun işte.

Açelya:Tırnağım dahi olamayacak bir kadını kıskanacak değilim.Kızdığım şey Arda'nın buna bir şey dememesi

Merve:Haklısında,iyide senin Ayça'dan nasıl haberin oldu.

Açelya:Telefonla Arda'yla konuşurken,"Arda'cım"
dediğini duydum.

Merve:Ve tahmin edeyim,sende bunun için Arda'yla kavga ettin.

Açelya:Kavga değilde tartışma,hem Arda bu kadının ona öyle hitap etmesine nasıl izin veriyor.

Merve:Açelya'm,Ayça onun üniversite arkadaşı.
Hem benimde o kadını gözüm hiç tutmuyor,hatta sevmiyorumda.Oyuncak bebek gibi bir şey,
makyajdan yüzü görünmüyor.

Merve'nin bu son söylediğine gülmüştüm,
Merve'yse elini omzumun üstüne atarak...

Merve:Ama burada önemli olan,patronumun ona bakmaması,büyük ihtimalle eski günlerin hatrına
böyle hitap etmesine izin veriyordur.

Açelya:Merve'cim,Arda'yla eskiden arkadaş olan her kız gelip ona nonnoş bi şekilde "Arda'cım" diyecekse işimiz var o zaman.

Lafımı tamamlamamla Merve gülmüştü,ama haklıydım.

Açelya:Hem kadın evlimi?yani bir birlikteliği varmı?

Merve:Hayır yok,en iyisi sen bu yellozu boş ver.
Çünkü ben çok acıktım,hem yemek sipariş ettim.
Birazdan gelir,hadi kırma beni...

Merve'ye dönüp...

Açelya:Merve'cim,benim bir erkek yüzünden yemekten kesildiğim nerede görülmüş,hem ben kendine değer veren bir kadınım.Ne bi erkek için nede bir yelloz için kendime bir kağıt parçası gibi davranmam.


Lafımı tamamlamamla Merve beni yanağımdan öpüp sarılmıştı,ve daha fazla uzatmadan yataktan birlikte kalkmıştık.Bir süre sonra alt kata inmiştik,
Merve'de gelen yemekleri kaplarından çıkarmakla meşguldü,bense koltukta telefonla ilgileniyordum.
Ve birden Arda'nın aradığını gördüm,görmemle hemen Merve'yi çağırdım...

Açelya:Merve,hemen buraya gel.

Merve hızlıca gelerek,telaşlı bir şekilde...

Merve:Ne oldu.

Açelya:Arda arıyor,ve şuan konuşmak istemiyor-
um.Benim yerime sen aç,deki şuan uyuyor.

Merve:Açelya'm,aç bi şey olmaz.Hem kadın yapışkansa patronumun ne suçu var?

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin