Biraz Hızlı

163 14 11
                                    

Yeter artık daha fazla dayanamayacağım,
anlamadımki bu kız neden bu kadar inatçı.Kessin başına bir sey geldi,içime öküz oturdu sanki.
Açelya bi elime geçsen varya!sana ne yapacağımı çok iyi biliyorum.Açelya gideli 10-15 dk olmuştu,
tabiki saymadım,atıyorum tabiki.Saymaya üşeniyorum o ayrı bi konu,neyse.Biraz daha beklersem delirme noktasına geleceğim,bu yüzden daha fazla beklemeden telefonumu açıp jandarmayı aradım.

Bir kaç dk'amı jandarmya gerekli tüm bilgileri
vermek için harcamıştım.Neden içim bu kadar daralıyor,sanki nefes alamıyorum.Ya başına bir şey geldiyse,gitmesine asla izin vermemeliydim.
Daha fazla düşünmeden evdeki tüm kapıların kilitli olduğundan emin olmak için odaların hepsini tek tek gezmeye başladım.Evet tüm kapılar kilitli,artık jandarmayı beklemeyeceğim.
Açelya'nın güvende olduğundan emin olmadan bir saniye bile burada duramam.

Mutfağa doğru gitmeye başlamıştım hızlıca,
doğrudan dolabın kapısını açıp içindeki feneri çıkardım.Çalışıyor olduğundan emin olmak için,düğmesini yukarıya doğru kaydırdım.Evet çalışıyor,umarım bu gece şanslı olduğum tek konu bu değildir.Şimdi işin güzel kısmına geldik,
Açelya'nın silahı beni bekle!.Evet kullanmasını bilmiyorum ama en fazla ne olabilirki alt tarafı nişan alıp tetiği çekeceğim.

Evet şuan silahı elimde ama bilin bakalım ne eksik evet,kurşun yok! neyseki Açelya gibi çok bozuntuya veren biri değilim.Benim gibi enerjik bir tavam var,elimdeki tavaya gülümsedikten sonra öpücük kondurdum.Hem silah yoksa ne olmuş benimde tavam var.Açelya'nın odasından çıkmıştım,merdivenler doğru yönelmiştim.

Daha merdivenin 3.basamağına adım atamadan karşıma zifiri karanlıkta dev gibi bir adamın çıkmasıyla...

Merve:İMDAAAAATTTTT,ALLAH BELAMI VEEERRSSİİİİN!

Bi yandan çığlık atarken,hızlıca karşımdaki adama tekme attım.Adama tekme atmamla adamın çuval gibi merdivenlerden yere serilmesi bir oldu.Şuan neden kendimi "Evde tek başına" oynuyorum gibi hissediyorum,gerizekalı bunu düşünmenin zamanımı.

Adam kalkmadan kaçsana ağzımıza sıçacak!iç sesimin araya girmesiyle adam kalkmadan koşarak merdivenlerden inmeye başladım.Şuan merdivenlerdeki son basamağa basmadan önce yere serdiğim adamın doğru geri gidip koluna tekme attım.İçimden geldi,ne yapayım...

Şahıs:SENİ KENDİ ELLERİMLE GEBERTMEZSEM NE OLAYIM!

Merve:Ne olacağına ben bizzat karar vereceğim,
kendini hiç yorma.

Ben bu güzel lafları sarfederken bilmiyordumki ne bok yaptığımı,adam kapıları kilitlemiş!şimdi galiba gerçekten ağzıma.Bense hızlıca mutfağa girdim,hemen aradımdan adamda zorda olsa yerden kalkmıştı.Çok geçmeden hemen karşımda duruyordu,neyseki elimde tavam var.Evet tavamı göremiyordu çünkü her yer karanlığa burünm-
üştü,bende fırsattan istifade edip elimi arkaya götürüp,geneden şansa bırakmayıp tavayı göremeyeceği şekilde ayarladım...

Merve:Açelya nerede?

Ben konuşurken adam yavaş yavaş bana doğru adımlar atmaya başlamıştı.

Şahıs:Hiç merak etme,yakında sende ona katılacaksın.Ama tabi seni biraz sonra öldürmezsem.Peki ismime karar verdinmi?

Evet şuan çok yakınımda vakit daralıyor.Adam tam elindeki bıçağı bana saplayacakken benim hızlıca geri çekilip elimdeki tavayı kafasına indirmemle adamın yere camış gibi yapışması bir olmuştu.Ayyy elim acıdı,adamın yanına çöküp...

Merve:Evet karar verdim,yeni adın Camış.
MaşAllah yerlerde sürünmeyi çok seviyorsun,
hem sanada yakışıyor.Ha ne dersin?Bak kalbimi kırıyorsun,neden cevap vermiyorsun?

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin