Gözlerim hala kapalıydı,o kadar insan içinde düştüğüm şu duruma bak,hayatım boyunca unutamayacağım bir parti olmuştu.Galiba çıkmıştık,çünkü saçlarıma yağmur damlaları düşmeye başlamıştı.Üşüyordum bu yüzden Arda'ya dahada sıkı tutunmaya çalıştım.Bir süre sonra Arda'nın sesi geldi...
Arda:Gözlerini açmayı düşünmüyormusun.
Arda lafinı tamamladıktan sonra gözlerimi açıp etrafa baktım.Neyseki Arda muhabirleri gönder-
mişti.Arda beni arabanın ön koluğuna oturtup kapı tarafına doğru yönelmemi sağladı,ayaklar-
ımın üzerindeki ceketini alıp omzumun üzerine attı.Ben hareketlerine anlam veremezken birden önümde diz çöktü!evet yanlış okumadınız Arda Keskin önümde diz çöktü.Sonrada ayak bileğimi tutup çökmüş vaziyette duran ayağının üzerine koydu.Eli ayak bileğime, tenime değince kalbim gene dengesizce atmaya başlamıştı,neden bir şey diyemiyorum,kendimi toplayıp...
Açelya:Arda ne yapıyorsun.
Kızım bu nasıl bir soru,diyen iç sesim araya girdi.
Arda:Sence ne yapıyor gibi görünüyorum.
Derken kafasını kaldırıp gözlerime baktı.Üstü baştan aşağı ıslanmıştı.Ama yalan yok çok yakışıklı görünüyordu,yağmur yüzünden saçlarının şekli bozulmuştu ve gözlerinin üstüne gelmişti.Ben Arda'ya bakarken konuşmaya devam etti...
Arda:3 kadar sayacağım,devamını söylememe gerek yoktur diye düşünüyorum.
Yok yok,hayır olmaz.Ya çok acıtırsa.
Açelya:Hayır en iyisi doktora gitmem olacak.
Arda:Açelya korkmuyorsun değilmi.
Açelya:Yokya ne korkması en fazla beni sakat bırakırsın.
Arda:Seni daha fazla dinlemeyeceğim çünkü
saçmalamaya başladın.Lafını tamamladıktan sonra ayak bileğimi çekmek için eliyle ayağımı sardı,ve saymaya başladı 1 2...
Açelya:Aaahhhh,3 demedinki.
Dediğimde Arda ayağa kalkmıştı.Tam karşımda duruyordu.
Arda:3 demem bir şeyi değiştirmez.Vakit kaybından başka bir şey değil.
Allah'ım sen bana sabır ver.Ben bu adamla sınanı-
yorum galiba.Tamam kızım boş ver,sakin ol.
Ayağımı yavaşça hareket etmeye çalıştım.Hareket
ettirebiliyordum,ben ayağımı hareket ettirmeye çalışırken,Furkan gelmişti...Furkan:Abi ne oldu,Ozan'nın ağzı kan içinde bırakmışsın Kaan bey çok sinirlendi.Ozan'ın babası çok tartışmadı yoksa konu büyüyecekti.
Ozan'ı unutmuşum bile,kim bilir ne halde,ben çaktırmadan onları dinlerken Arda'nın beni izlediğini farkettim,onunla gözgöze geldikten hemen sonra bakışlarımı başka bir yöne çevirdim...
Arda:Kemiklerini kırmadığıma dua etsin.Babası tartışsa ne olur.Tamam ben gidiyorum birşey olursa bana haber ver.
Arda lafını tamamladıktan sonra sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.Furkanda mekana geri gitmişti.
Arda arabayı sürmeye başladığından beri ne o konuşuyordu nede ben.Sadece ara sıra Arda'nın bana baktığını hissediyordum.Balık burcu olduğum için sezgilerim güçlüydü.Ama birinin bu sessizliği bozması gerekiyordu,çünkü Arda Ozan'a yaptığı şeyin hesabını vermeliydi.Ve o şanslı kişinin ben olduğumu düşündüm,derin bir nefes aldıktan sonra Arda'ya döndüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...