Yardım?

53 5 1
                                    

Kapıyı Merve yerine ben açmıştım,çünkü o şuan yemek hazırlığı yapıyordu.Evet,biraz maharetlidir
Mert'e sarılıp...

Açelya:Hoşgeldin.

Mert:Hoşbuldum.Beni bu kadar özlemişmiydin.

Açelya:Özlememek mümkünmü,sonuçta en yakın arkadaşımsın.

Mert içeri girmişti,bende Merve'yi çağırıp...

Açelya:Merve,misafirimiz geldi.Hadi gel...

Çok geçmeden Merve gelmişti,Mert önce davranıp ona elini uzatmıştı...

Mert:Mert Işıl.

Merve'yse uzattığı eli tutarak

Merve:Bende Merve Kandemir,tanıştığımıza memnun oldum.

Merve'nin ağzından...

Demekki ben yokken yerimi alan Savcı buymuş.
Yalan yok adam yakışıklı ama eniştemin yerini asla alamaz.

Açelya'nın ağzından...

Açelya:Merve,Mert benim en yakın arkadaşım olur...

Gözlerimi Mert'e çevirerek...

...Merve'de kuzenim olur.Tanışma fası geçtiğine göre isterseniz yemekler soğumadan masaya geçelim.

Mert:Keşke beni bekleseydiniz,size yardım ederdim.

Masaya geçmiştik,Merve tabaklara servis yapacağını söylemişti.Tabi Mert'te karşı çıkmıştı,
neden diye sorarsanız kendisinin yapmak istedi-
ğini söyledi.Yemek için o kadar zahmet ettiğimizi
söyledi,tabi tüm işleri Merve'nin yaptığından
hebersiz.Neyse bu bizim konumuz değil,sonucu
sorarsanızda ikisini oturtup servisi ben yaptım.
Sonuçta elime yapışmazdı,dimi?

Merve bi değişikti bu gece,ben kendi kendime düşunürken Mert...

Mert:Ne işle meşgulsün?

Merve:Tercümanın,Keskin Holding'te çalışıyorum.

Mert:Gayet güzelcbir şirketle başlamışsın.Hem umarım şehire alışma konusunda çok zorlanmamışsındır.

Merve:Evet,ilk başta biraz zorlandım.Ama sonraları yavaş yavaş alışmaya başladım.Hem
bilmediğin bir şehire çalışmaya giderken bir yakınının orada olması çok iyi bir şey,Açelya sayesinde zorlanmadım.

Mert:Senin adına sevindim.

Merve:Teşekkürler.

Mert:Keskin Holdging'le çalışmak çok zor olmuyormu,sonuçta çok katı kurallara bağlı bir şirket.

Merve:Evet,zor.Ama şirketi seviyorum,sonuçta hayalimdeki şirket.Hem Açelya'm siz nasıl tanıştınız?

Merve'ye dönüp...

Açelya:Daha buraya,yani şehire ilk gelişimde yabancısıydım.Mert'te zaten buranın yerlisi,bana bir çok konuda yardımı dokundu.Gerçeği söylemek gerekirse Mert'le öyle güzel bir tanışma fasım olmamıştı,bir nevi kavgayla başlamıştık.
Hatta o yıllarda biribirimizden nefret eden iki Savcı'ydık,hep biribrimizin tersine gidecek işler yapıyorduk.

Sonraları kız kardeşiyle Adliye'de tesadüfen karşılaştım,kız kardeşiyle çok iyi anlaşmıştım.
Zaten sonraları kız kardeşi sayesinde kanı bana ısınmıştı,tabi benimde ona.Kanım ısındı diyorum çünkü o zamanlar hiç öyle melek kalpli bir adam olduğunu bilmiyordum.

Mert'se gülerek...

Mert:Sana nasıl görunüyordum peki.

Açelya:Bir nevi kötü adam gibi,neyse sen boşver.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin