Daha fazla vakit kaybetmeden dolaba yöneldim ve giyebileceğim elbiseleri yatağın üzerine dizdim,çok sürmeden aralarından beğendiğim birini aldım...
Evet sonunda hazırım,son defa boy aynasında kendimi baştan aşağı süzdükten sonra elbiseme uygun makayaj yapmak için makyaj koltuğuna geçtim.Makyajımı bitirmiştim ve çok güzel görünüyordum,artık gitme vakti:)
Yatağın üzerinde duran çantamıda aldıktan sonra merdivenlerden inmeye başladım.Alt kata inmiştim,Merve'yse koltukta pijamalarıyla dabbe izliyordu.Merve'nin karşısına geçip...
Açelya:Sen daha dün gece korktuğun için yanımda yatmamışmıydın?şimdi bu korku filmi ne.
Merve beni inceledikten sonra hayran kalmış şekilde ayağa kalkıp...
Merve:Sen beni boşver,Açelyam harika görünüyorsun!.Hem Arda çok şanslı,acaba üzerine nazar duasımı okusam.
Açelya:Annem gibi konuşmaya başladın,neyse yorumun için teşekkürler ama ben kendim için güzel görünmeye dikkat ediyorum.
Merve:Kessin öyledir.Tamam tamam neyse,nereye gidiceksiniz.
Evet,cidden nereye gidicegiz?.Bende bilmiyorum,
daha doğrusu Arda'ya hiç sormadım.Merve hayret bakışlarla bana bakarken birden konuya girdi...Merve:Sakın,bilmiyorum deme.
Bense sesimi kısıp,mahçup gözlerle...
Açelya:Evet,bilmiyorum.
Merve:Açelya yok artık,iş hayatına verdiğin önemi biraz aşk hayatına versen olmazmı.
Açelya:Merve ne aşk hayatı,bu sadece normal bir akşam yemeği yani başka bir anlam çıkarmaya gerek yok.
Merve:Nasıl yok,adam sana deliler gibi aşık.Sende aşıksın ama belli etmiyorsun,ne güzel işte ikinizde birbirinizi seviyorsunuz.
Ya onu sevip sevmediğimi ben bile bilemiyorum ama olmaz,imkansız gibi bir şey.Onun yanında hep geriliyorum,boğazımda düğüm oluşuyor konuşamıyorum.Hem açığını aradığım adamla birlikte olamam,daha fazla düşünmeden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...