Davet

251 28 61
                                    

Uzun bir sürüşten sonra eve gelmiştim.Motorumu
park ettikten sonra çantamdan evin anahtarını çıkarttım tam anahtarı koyacakken annemin evde
olduğunu hatırladım,anahtarı çantama geri koyup zile bastım ve annemin açmasını bekledim.Bugün
annemin beni karşılamasını istiyordum.

Annem kapıyı çok geçmeden açmıştı.Bende hemen
ona sarıldım.

Açelya:Seni çok özledim.

Annem:Hayırdır ne bu neşe.

Açelya:Seni görmem neşelenmem için yeter.

Diyip içeriye girdim.Annemde arkamdan kapıyı kapatıp içeriye gelmişti.

Açelya:Anne bu kokuda ne yoksa sarmamı yaptın?

Annem:Evet sarma yaptım,birazdan indiririm davete gitmeden önce ye.Kim bilir orda ne tür yemekler yapmışlardır.Hijyenlerindende emin degilim.Tekrar hastalanmanı istemiyorum.

Açelya:Annem merak etme artık.Öyleyse sen yemek hazırlarken bende arka bahçeye bir göz atacağım.

Lafımı tamamladıktan sonra bahçeye çıktım.
Bahçe eski evimdeki bahçeden biraz büyüktü.
Birazda bakıma ihtiyacı vardı ama bugün yapamazdım.

Annem:Açelyaaa hadi gel.

Açelya:Tamam geliyorum.

Annemin beni çağırmasıyla birlikte içeriye geri gitmiştim.Annemle birlikte masayı hazırladıktan sonra ilk sarmamı ağzıma attım.

Açelya:Ağzım yandı!!!neden sıcak olduğunu söylemiyorsun.

Annemin bana uzattığı bardaktan su içtim hemen.

Annem:Ne yani benim suçummu.Tabağın üstünden çıkan dumanı görmüyormusun.

Açelya:Tamam sen kazandın,hatalı benim.

Dedikten sonra yavaş yavaş yemeye başladım,çok güzel yapmıştı.Annemin yemeklerine hasret kalmıştım.Bir süre sonra tabagimdaki sarmaları bitirmiştim.Masayı topladıktan sonra üst kata çıktım.Hazırlanmam gerekiyordu...

Yatak odama gelmiştim,öncelikle yüzümdeki makyajı temizledikten sonra banyoya girdim.
Kısa bir duştan sonra çıkmıştım,üstümde bornozumla dolabımın kapısını açtım.Bu gece için uygun bir şey giymeliyim,bakalım hangisi...

Bu gece için uygun bir şey giymeliyim,bakalım hangisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elbisemi seçmiştim,ve üzerimede tam oturmuştu.
Çok güzel görünüyordum,çok geçmeden makyaj masamın koltuğuna geçip elbiseme uygun ağır
bir makyaj yaptım.Saçlarımıda kuruttuktan sonra açık bırakıp bukleler haline getirdim.Evet hazırdım,dışarıda yağmur yağdığı için ayak dirseğime kadar gelen siyah ceketimi aldım.Hem annemde ceketsiz çıkmama izin vermez.

GÜÇLÜ OLAN KAZANSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin