Evet,huzurlu bir geceye kavuşmama bir kaç saat falan filan işte.Hadi yaaa!lan görende üzerime beton döktüklerini zanneder.Sevgili kalbim eğer böyle atmaya devam edersen ya seni,yada bana o gözlerle bakan Doğan'nın gözlerini yerinden çıkaracağım.Evet,Doğan sözlerini söylerken,bense içimdeki kavgayı bitirmeye çalışıyorum.Heleki nefesini hissetmem yokmu o beni ayrı bi geriyor!
Doğan:Sen,beni dinliyormusun?
Bense boş bakışlarımı bir yana bırakıp...
Merve:Evet,dinliyorum.Biraz daha kalkmazsan felç olacağımya,bana kim bakar diye düşünmeye başlamıştım.
Benim lafımı tamamlamamla,Doğan kendini geri çekicektiki bende bunu fırsat bilip ayaklarımı yerde sürtürerek kendimi geriye doğru biraz kaydırdım.Ve elime tavayı almamla birlikte kafasına geçirmem bir oldu.Hemen yerden kalkıp elimdeki tavayı daha sıkı şekilde tutmaya başladım.Lan kafasından kan geliyor!Daha fazla paniklemeden hemen Doğan'ın baş ucuna diz çöküp elimi kanayan yere götürdüm,KATİLMİ OLDUM!.Kızım soğukkanlı olmalısın,diyip
kendimi birazda olsa sakinleştirdim ve elimi,
nabzını kontrol etmek için boğazına götürdüm.Atmıyor sanki,offff kararsızım.Şu nabızda bi kararmı verse artık.Atacaksan at!...Bilmiyorum,
daha doğrusu karar veremiyorum.Biliyorum kessin şimdi,bu kız salakmı neden Açelya'yıda alıp kaçmıyor diyorsunuzdur.Açelya'yı alıp gitsem ne olur,buradan böyle kaçsam ne olacak.Hapistende böyle kaçabilirmiyim,aslında tünel kazarak çıkabilirim.Şimdiden kafayı yemeye başladım,
Allah bilir hapiste ne halde olurum.Kaç yıl yerim?Daha fazla düşünmeden yere tam çöküp Doğan'nın başını çökmüş dizlerimin üzerine koydum.Cebimde üzerinde spy×familiy baskılı bez mendili çıkarıp kanayan yere koydum ve...
Merve:Doğan...Doğan kalksana.
Elimde olmadan gözlerimden bir kaç damla yaş akmaya başlamıştı.
Bir kaç saniye bekledikten sonra...
Merve:Doğan kalksana,tokat atarım bak çok ciddiyim.Allah'ım kalkmıyor,bu ğenç yaşta mapuslaramı düşeceğim!
Hayır kıpırdamıyor bile,ve daha fazla beklemeden Doğan'a sert bir tokat attım.
Merve:Açelya'yı kurtardım ne guzel,ama şimdi ben hapislere gideceğim.Şu dizilerde her şeyi hallettikten sonra kendilerini feda eden başrollere benziyorum,aslında burada giden ben değilim,
Doğan'da hadi neyse.Doğan,kalk artık!Bir anda aklıma tenine dokunmak geldi sonuçta ölen insanların teni soğuk olur,daha fazla düşünmeden elimi Doğan'nın alnına,sonrada yanaklarına götürdüm ve sıcaklık hissetmeye çalıştım.Ben bir yandan bu soğukta sıcaklık hissetmeye çalışırken diğer yandanda cevap vermesini bekliyordum.
Farkında olmadan gözlerimden akan yaşlar Doğan'ın yüzünü yavaş yavaş ıslatmaya başlamıştı.Ben umtsuzca bir şeyler olmasını beklerken kulübenin içinden Açelya'nın sesi gelmişti.Açelya'nın sesinin gelmesiyle gerginliğim birazda olsa azalmıştı.Gözyaşlarımı silip daha fazla oyalanmadan yavaşça Doğan'ın kulağına doğru,biraz eğilip...
Merve:Lütfen ölmemiş ol.
Lafımı tamamlar tamamlamaz kafasını yavaşça yere bırakıp kulübenin içine doğru koştum.
Açelya'nın ağzından...
Şuan kendimdemiyim pek emin değilim,ama sadece bağırabiliyorum.Çok geçmeden Merve'nin içeriye girdiğini gördüm,neyseki o iyiydi.Yani kısmen,iyide neden bu kadar korkmuş gözüküyor.
Merve'yse hemen bana sarılıp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...