Haber Spikeri:Arda Keskin,25 yaşında şimdiye kadar Keskin Holding'in cio'su ve varisi olarqk bilinirdi.Dün açıklanan resmi bilgilere göre Keskin Holding'in başına geçti.
Annem:Vallaha gül gibi çocuk,Açelya bari şu çocuğu kaçırma,onunda gönlü sendeydi sanki.Allah bilir kaç tane göz üzerindedir.
Açelya:Anne ne saçmalıyorsun.
Haber spikeri:Arda Keskin'in aşk hayatına gelirsek yakın zaman önce Savcı Açelya Yılmaz ile bir birlikteliği vardı,ama uzun zamandır birlikte görülmedikleri icin ayrıldıkları düşünülüyor.Her iki taraftanda açıklama gelmedi.
Açelya:Tamam bu kadar haber yeter.
Kalkıp televizyonu kapatıp annemle birlikte masayı topladım.Bulaşıkları makineye attıktan sonrada kahve yapıp annemle Mert'in yanına geçtim.
Annem:Mert oglum annenler nasıl?kız kardeşinin okulu nasıl gidiyor?
Mert:Saol Aysun teyze,onlarda gayet iyiler.Kız kardeşim hala yurtdışında okuluna devam ediyor.
Annem:İyi o zaman Allah gönlüne göre versin.
Hem Açelya yarın uçağım saat 9'da kalkacak.
Bide Meral hala'nın kızı Merve iş icin buraya gelicek.Açelya:Bunun benimle ne alakası var?
Annem:İşte oraya gelirsek,Merve buralara yabancı olduğu için ev bulana kadar bir süre sende kalacak.
Açelya:Anne neden benim haberim hep sonda oluyor.
Annem:Tamam kızım işte haberin oldu.Hem herşey kessinleşti yarın gelecek.
Açelya:Tamam gelsin.
Annem:Hem senin tersine enerjik bir kız,iyi anlaşırsınız.Hem sen daha buraya gelmeden önce Merve'yle en iyi arkadaştınız.
2 saat sonra...
Mert gitmişti,bende etrafı toplamayı bitirdikten sonra odama çıkmıştım.Banyoya girip kısa bir duş almıştım.Dolaba yönelip pijamalarımı giydikten sonrada yatağıma gitmek için ilerliyordumki birden duraksadım.Nedense annem gideceği için üzgündüm,ama elimden birşey gelmiyordu.
Kalmasını istesem bile beni dinlemezdi.Daha fazla düşünmeden.Yatağıma uzandım,yan tarafa dönüp
yorganı boğazımın üzerine kadar getirdim.
Annemin söyledikleri bir türlü aklımdan çıkmıyor
ama neden,Arda beni seviyor olabilirmi?sevse bile offff bilemiyorum,acaba o gece,sadece daha kalbini kazanacağını söylediği o kadın kimdi?
Tamam kızım sen neden bu kadar taktın yoksa...İç sesim araya girdikten sonra,birden düşünmeyi bıraktım,olabilirmi?Arda'ya aşık olmuş olabilirmiyim?derin bir nefes alıp verdikten sonra
kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah olmuştu,ama sabah olduğuna inanmak icin bin şahit gerekirdi,neden diye sorarsanız yağmur yağıyordu,yagmur damlalarının sesi çok şiddetli geliyordu.Duvar saatine baktığımda saat sekizdi
hayır olamaz annemin uçağı bir saat sonra kalkacak neden geç uyandım!Yatakta daha fazla oylanmadan,hemen hızlı bir şekilde banyoya girdim.Kısa bir duş almıştım,
dolaba yönelip...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
ChickLitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...