(Farkettimki geçen bölüm hiç yorum yazmamış-
sınız,bölüm okunuyor ama yorum yok.
Hikayemin daha iyi sıralamalara girmesi için yorumlarınızda gerekli.Lütfen yorum yazmaya özen gösterin:)yorum istemem birilerine fazla gelebilir ama ben bölümleri yazarken,sınavlarada çalışıyorum,şimdiye kadar bahsetmemiş olabilirim ama ben Savcı olmak isitiyorum.
Eminim sizde bu mesleğin ne kadar zor olduğunu ve çok çalışılması gerektiğini biliyorsunuzdur ama gözümü korkutmuyorum.Başaracağıma eminim,
kısacası zaman aleyhime işliyor.Keyifli okumalar...)Açelya'nın ağzından...
Gözlerime vuran güneş ışıklarıyla...
Saçmalamayın ne güneş ışığı,sonbahardayız.
Tamam bu kadar şaka yeter,alarmımın çalmasıyla uyanmıştım.Yataktan kalkıp hemen odamın camını açtım ve derin bir nefes aldım.Bugün
hava yağmurlu olacaktı büyük ihtimalle,ve ağaçların deli gibi dans etmesinden rüzgarın baya sert estiğini farketmem zor olmadı.Daha fazla oyalanmadan hemen banyoya girdim.Kısa bir duş almıştım,banyodan bornozumla çıkıp dolabıma yöneldim...
Saçlarımı kurutmak için kısa bir vakit harcadıktan sonra kıyafetlerimide giymiştim.Saçlarımıda hemen düzleştirdikten sonra hafif koyu bir makyajla işe son noktasını koydum.Son defa boy aynasından kendime baktıktan sonra,daha fazla vakit kaybetmeden telefonumu çantama koyup hızlıca merdivenlere yöneldim.Alt kata inmiştim ama Merve'den ses seda yoktu,acaba saat kaça geldi?bakışlarımı kol saatime çekip saatin 08:21 olduğunu farkettim.
Galiba Merve halada uyuyor en iyisi karışmamak olacak.Hem işede aç halde gidemem,sonuçta daha dün hastaneden çıktım.Mutafağa yavaş adımlarla yönelip buzdolabından hazır sandiviç çıkardım.
Tabiki kahve yapmayıda unutmadım.Kahvaltımı
yapmıştım,yani pekte kahvaltı denemez ama hadi neyse.Yeme alışkanlığım hiç düzenli değilbir çözüm bulmam gerek.Kafamı daha fazla kurcalamadan,kapıya doğru gittim.Botumuda giydikten sonra evden çıkıp kapıyı kilitledim.Sonrada sokakta park ettiğim arabama doğru ilerlemeye başladım,bugün hava yağmurlu olacağı için motor kullanamam sonuç olarak yerler kayganlaşıyor.Arabanın anahtarını
çantamdan çıkarıp çalıştırdım.Sürücü koltuğuna geçip Adliye'ye doğru sürmeye başladım.***
Adliye'ye geldim ve şuan koltuğumda oturuyor
vaziyetteyim.Telefonumu alıp Duru'ya odama gelmesi için mesaj attım,çok geçmeden Duru gelmişti...Duru:Evet,Sayın Savcı'm.
Açelya:Keskin Holding'e şuana kadar kaç dava açıldı?
Duru:3 ayrı dava açılmış,ve hepsi açıkta.
Açelya:Peki öyleyse,bana 3 dava dosyasınıda getir.
Bide,birazdan yeni bir dava başlatacağım,dava resmileştikten sonra bana haber ver.Duru:Peki efendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇLÜ OLAN KAZANSIN
Chick-LitNefesini hissedebiliyordum,kalbim hızla atmaya başlamıştı.Kalp ritmim sanki sahadan kaçmış bir at gibi hızlı atıyordu.Allah kahretmesin bu nasıl bir benzetme,Allah'ım sen beni affet.Hem bu adam bir adım daha atarsa,bir kaç saniye içerisinde yüzüne i...